Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
Ahmet emminin şirin ve güzel evinde bir gün batımı daha sevgili günlüğüm✍🏻 Ah bir Datça’ya gidiyoruz anılara; bir İstanbul’da canlı kanlı oturuyoruz kanepede Hayat çok güzel sevgili günlüğüm ✍🏻 Sen benim gerçek hayatımsın hiç abartı olmadan. Yalnızca belki mini, minnak İstanbul’un hislerine tercüman olurken hayal dünyam girsede devreye o kadar olsun kalemde değil mi ama? Sana ben ezelden geldim bak Bi çağır hele bak bu yerde durma O kara göze kaşa ben ki kurban Taşıyor umu dum aşkımdan Nakarat🎤 Ne güzel şarkı sözleri sevgili günlüğüm sende söyle güneş tepeden inerken..Datça’yı an.. Nereden geldiyse dilime iyi ki geldi nakarat, hem şarkıyı söyleyip hemde yazımı yazabiliyorum kabiliyet işte çok şirince sözlerim kendim yaaaa çok seviyorum ruhum seni. Seni yaratıp bedenime verene kurban olayım. İnsan bu kadar razı olur ruhundan. Hadi devam edelim ✍🏻 Saat altı buçuk sularında kuş cıvıltılarından bitkin düştüğüm anda Turgut Esen Hocamıza watsaptan Hocam günaydın ben geldim Datça’dayım dedim. Aradan az bir zaman geçti. Günaydın Hülya hoşgeldin dedi. Hoş bulduk Hocam Palamutbükü’ne servisler saat on da başlıyormuş ne yapmamı önerirsiniz dedim. Sen neredesin dedi ve konum istedi. Sen gelme orada bekle, seni alıp Kargı’ya geçeriz deyince kuş cıvıltıları daha bir güzel geldi. Tek derdim ciddi bir mesafe yüzülecekti ve ben neden bir gün önce gelmemiştim diye kendime hesap soruyordum. Aşk olsun canım kendim. Hem araba alma, hem de bunlar revamı bu bedene? Aradan biraz daha zaman geçti gün dahada ışıdı ve köpekcikler ailece başka yere gittiler. Yerlere bir kaç tatlı dut daha düştü az evvel köpekler orada olmasaydı öyle canım çekti ki gidip eğilir alır yıkar yerdim ama işte gidemedim. Sanki market ve pazardan aldığımız dutlar sanki nereden toplanıyordu ki? Köpeklerin ardından az bi yokuş çıkıp sola döndüm ve tekrar yokuş aşağı yürüyerek koca pembe bavulumu almak için transfer servisinin önüne indim. Bavulumu alıp apart otelin önüne doğru tekrar yokuşu çıktım tekerlek sesleri eşliğinde ve sevgili günlüğüm yazacak çok şey olmasına rağmen bana müsaade Birazdan sahile inip demli çay eşliğinde denizi sereyim yüreğime. Oradan da yazarım belki bakalım artık kısmet.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |