..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Öyküsel > Hülya Kırklaroğlu




20 Ağustos 2024
Sahanda Yumurta  
Yol yorgunuyduk ne kadar güzel olsa da Assos

Hülya Kırklaroğlu



:ABD:
Yol yorgunuyduk, ne kadar güzel olsada Assos ve ne kadar çok parıltısını bıraksada güneş dalgaların üzerine sevgili günlüğüm✍🏻 gece onikide çıkmıştık yola…
Gözlerimizden uyku akıyordu…
Yol uzun değildi, yani Datça kadar yolumuz yoktu Assos’a… İki saatte bir oturmayı bilmeyen ben sıkılıyorum oturmaktan, oğlum mola verelim diye diye sabahın 08:45 inde Assos’a vardık.
Navigasyondan konumu Naci Baba’nın yerine ayarlamıştık, elimizle koymuş gibi bulduk. Teknolojiye akıl sır ermiyor sevgili günlüğüm bilmem anlatabiliyor muyum…

Bir de sürekli ücretli yol ve köprülere çıkıyor ne hikmetse yolumuz 😉

Bir iki hafta öncesine dönersek…Nahit Beyle ilk telefon görüşmemizde isterseniz görüntülü arayıp göstereyim işletmemizi demişti.
Olur tabii sevinirim demiştim.
Sesinin tonunda güven vardı. Görmeye bile gerek yok demişti içimden bir his; sahibi bu kadar emin konuştuktan sonrada dedi aklım; hisse katıldı … Ve bir kez daha yanılmamıştım insanların konuşmalarından yana.
Eh yani yıllardık yazıyoruz kalemle yatıp, kağıtla kalkıyoruz anlayalım artık o kadarda değil mi?

Telefonum watsapptan çaldı aloo dememle birlikte ilk gördüğüm görüntü alabildiğine maviydi Assos ve mavinin bitim yerinde sanki ipekten uzunca ince iple lacivert renk tonunun başlangıcı vardı ki Nahit Bey anlatırken işletmesini ben çoktan hülyalara dalmıştım.

Sonra kaç kişi, kaç gün kalacaksınız deyince yolun öbür tarafındaki yüksekçe yerdeki Bungalovu gösterdi ne yalan söyleyeyim, görür görmez yolun öte tarafındaki Bungalov’uda sevmiştim.
Beklenti yüksek olmayınca sevgili günlüğüm tüm işin, gücün yolunda gidiyor ve konfor peşinden geliyor.

Çok kalabalık işletme helal olsun sahiplerine vallahi helal olsun… Yol boyunca gördüğümüz maşAllah en kalabalık yer…
Yeri güzel, sahipleri ve çalışanları nezaketli fiyatlar ha keza çok iyi… Birileri müşterileri soymaya çalışırken, sinek avlar.
Yarınını düşünen esnaf ise müşteriyi oturtacak boş sandalye arar…

Böyledir bu işler sevgili günlüğüm dürüst olmalı insan dediğin. Bu satırları yaz diyen olmadı bak beni tanımaz etmezler, gönül teşekkürünü kalemiyle etmek istiyor.

Sonuç itibariyle sabah araçtan inipte plajı ve ahşap sandalye aralarında gezinen bir kaç kedinin ayak izinde huzuru görünce, kaçta odaya girebiliriz dedim… Sonra çok acıktım dedim kırk yıllık dostlarımız gibi sıcak kanlı insanlara…Kahvaltı rica etsek deyince sağolsunlar elimi, yüzümü yıkayıncaya kadar yumurtayı sahana kırmışlar ama dedim birden ama yaaaa; saat eyvah dokuz buçuk etkinlik başlayacak yarım saat sonra, yiyemem şimdi siz onları streçleseniz geri geldiğimizde yesek, olur dediler demesine lakin aklım ve kalbim sahanda yumurtada kalmıştı. Birde kedilerin pati izlerindeki huzurda.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın öyküsel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aquarally Birinci Parkur Kargı🏊🏻♀🏊🏻
Naci Baba
Aquarally Kargı Başlasın Rally🏊🏻♀🏊🏻
Seksek
Aquarallyswimming/datça
Aquarally Datça🏊🏻♀
Savur Beni Bana
Çöl ve Kırmızı İpek
Yüzde İkilik Kısım Sevgili Günlüğüm✍🏻
Ucu Kırışmış

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
On Beş Saniye
Mimar
Kim O?
Güfte
Kalemin Çilesi…
Yeşilköy
Herkesin Kalemi Aynı Derinlikte mi Ki?
Göremezsiniz Beni
Kime Baktınız
Uyandım mı Ben Şimdi? Yoksa Uykudamıyım? Düş’müyüm Yoksa?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ne Zaman Kültürleneceğiz? 1’nci Bölüm [Deneme]
İnsan Hangi Yöne Dönüyor? [Deneme]
B On İki [Deneme]
Atatürk ve Satı Kadın 2... Bölüm [Deneme]
Köşeye Çekilmek [Deneme]
Ne Zaman? 2’nci Bölüm [Deneme]
Kalemi Tutan Bu El [Deneme]
Doğum [Deneme]
Bir Sağa Bir Sola Sallanıyorum [Deneme]
Bir Selam Verip Çıkacağım Sevgili Günlüğüm✍🏻 [Deneme]


Hülya Kırklaroğlu kimdir?

1970 Erzurum merkez doğumluyum. 1972 yılından bu yana İstanbul da ikamet etmekteyim. 5 yıllık konfeksiyon deneyimimden sonra 10 yıl hizmet sektöründe çalışan olarak yer aldım. 2016 yılından itibarenaktif olarak yüzme sporuyla ilgilenmeye başladım. Master yüzücü olarak bir çok birincilik ve derecelerim bulunmaktadır. Yüzme sporu dışında, okçuluk ve taekwondo ile de ilgilendim. Keman dersi aldım. Diğer ilgi alanlarımın içinde Fransızca ve keman bulunmaktadır.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.