Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Merhaba dostlarım, arkadaşlarım..✨ Merhaba birbirinden kıymetli okur dostlarım merhaba✨ Ne yazacağımı bilmeden her zaman ki gibi doğaçlama başlayalım besmele ile… Efendim sevgili günlüğüm? Nerelerde miyim? Buralarda bir yerdeyim, yani dünya yüzeyindeyim. Belki de değilim bilmiyorum ki! Yazalım bakalım neredeymişim bak şimdi bende merak ettim. Allah ömür verirde ileriki yıllarda dizlerimde battaniye oturup okuduğum zaman ne güzel olacak “A’dan Z’ye” yazdığım her şey… Ayyy çok heyecanlandım. Heyecanlandım ama tez gelsin o yıllar demekte içimden gelmiyor. Sadece gözümde canlandı; Babaannem gibi torunlarım yanlarımda olur o günlerde öyleydik ya bizler çocukken… Ve belki Anneanne Babaanne biz okuyalım diyecekler sesli bir şekilde günlüğüm seni. Hangisinin okumaya başlayacağını ise yazı, tura atarak belirleriz yaaa çok tatlı hayal oldu bu şimdi. İçim kıpır kıpır etti bak hele. Kurban olurum sizi bize vereeeneeee canlarım. Minik ellerinizden öpeceğim her birinizin. Yavrularım, torunlarım gözlerimin bebekleri bugünden sesleniyorum yıllar sonrasına, gözlerinizden öpüyorum her birinizi ayrı ayrı. Bu kadar kalsa mı yazımız yoksa devam edelim mi sevgili günlüğüm✍🏻? Peki… Peki deyince kavga çıkmazmış devam edelim dedin, hadi bakalım yazımıza devam. Ama aklım torunlarımın günlüğümü okuma sahnesinde kaldı bilesin. Yaaa çok tatlı, nasıl merakla okuyacaklar bakalım Allah o günleri göstersin inşAllah. Yazarken geziyor, tozu dumana katıp hop çıkıveriyoruz bir solukta gezegenlerin yanına ve rüyalarda, hülyalarda dinlenebiliyor, soluklanıyorum her gün gibi bugünlerde de. Alalım kalemi elimize bakalım nerelerdeydim ip ucu bulabiliriz sanırım, sorunda havada kalmaz,merakında böylelikle. Sıcaktı bugün İstanbul yine… Bir kaç hafta öncesine nazaran serin. Nem de azaldı. Sonbaharın müjdecisi akşam ezanını takip eden havanın kararması ohh dedirtti bugün bana içim serinledi. Zorlandım bu yaz İstanbul’da herkes kadar. Dünden bahsedelim istersen… Aaaa ama ondan önce senden dua istesem sevgili günlüğüm el açar mısın benim için Yaradanımıza şifa ver Yarabbi Hülya kulunun mide ağrısına dermisin rica etsem. Ah sevgili günlüğüm hani dolabı açıp içine anlatacağım derdimi sana anlatmak isterim müsaden olursa… Ansızın hık dedirten bir ağrı kaplıyor midemi, sağ elim midemi tutuyor otomatiğe bağladı iki kat oluyorum birden bire. Bu yıl neydi ki bu başıma geldi. Efendim? Karbonhidrat yapar mı dedin doktorun ağzıyla seni gidi seniiii kopya çektin tabii geçmiş yazılarımdan.. Karbonhidrat inan ki yani unlu mamuller aramıyorumda; el insaf yani meyve de insülin direnci için yasaklılar içinde. Şuna bak hele kavun, karpuz dondurma mevsimi olacak iş değil bu yasak. Evvelki hafta Aysen Hanım artık diyetisyenlik yapmadığı için başka bir diyetisyene gittim. Gastroenteroloji doktorumun un, pirinç, mercimek, fasulye, nohut yemeyeceksin dediği listede, diyetisyen hanım ikişer dilim olmak üzere yemeklerin yanına tam tahıllı ekmek ilave etti. Ve unlu mamuller gastritim olduğu için yasaklandı diye söylememe rağmen hemde. Bil bakalım ne yaptı meyveleri hayatımdan bir müddetliğine çıkardı listeden hıh işte.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |