Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe |
|
||||||||||
|
Çocuk nâraları ‘Bahçanızda hırhız var abla!’ Sen giderken düşlerini de al yanına Nasılsa biter bu dargınlık, Ben çekirdek çıtırtısı makamında Şiirler yazarım sana... Ve sonra, Bahar gelir Arinkâr’a.. Kuş cıvıltılarıyla Günbatımında Sahil yoluna çıkarsın Yüreğinde Bir rüyadan kalma sarhoşlukla (Bu şiirde ‘a’lar biraz fazla galiba...) Ben bilirim seni, Yine isyan edeceksin Gülüşlerini asacaksın Sultan Ahmet Meydanı’na Sen boşuna dolaş dur kaldırımlarda Burada yalnız serçeler konar Bahçemdeki gülün dallarına... Bahar, Eteklerinde kelebeklerle gelir Arinkâr’ın yosun kokan, Yemlik dolu kırlarına... Ben baharı bekleyeyim Mezarlığın duvarına Tırmanan sarmaşıklarda Yaşamayı öğreneyim Bu mevsim... Otobüsün camlarına yaslan sen Ve sor yoldan geçen Yılgın yolculara... Sor, Kulaklarında çınlayan Bu ses Kimin? Konuşmaktan her bıkkınlık, Bir sevginin Bitimidir aslında Ve sevemediğim cümlelerine Bir karşılık vermek İlla ki lazımsa Bende çğlıklarla Yeni hayatlar gelir Bitim yerindeki Tüm noktalardan sonra... Sokakta, Çocuk nâraları ‘Düşlerinizin bahçasında hırhız vardı abla Baloncu Haydar Amca kovdu ama!’ Umudun bahçesinde Hırsız vardı aslında Yüreğim kapılarını talancılara Kapattı En sonunda... En sonunda yalan bitti Nasıl uyanılırsa bir kâbustan Yeni güne öyle uyanıyorum şimdi Bahar var Arinkâr’da... (Arinkâr, Van Gölü kıyısındaki bir piknik alanı)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |