..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Ahmet Savaş




23 Ağustos 2001
insan ey!  
Ahmet Savaş
İnsan ey ! Yoksun aslında, sadece yaşıyor taklidi yapıyorsun.. Yaşamın gizini hep yanlış yerlerde, yanlış yüzlerde ve bedenlerde aradığın için mutsuzsun.. Aşk, acı, sır, ten, tin, giz ve rab.. Yaşamının en kesin gerçeklerinin hep üç harflik keli


:CBAH:
İnsan ey !

Yoksun aslında, sadece yaşıyor taklidi yapıyorsun..
Yaşamın gizini hep yanlış yerlerde, yanlış yüzlerde ve bedenlerde aradığın için mutsuzsun..

Aşk, acı, sır, ten, tin, giz ve rab..
Yaşamının en kesin gerçeklerinin hep üç harflik kelimelerde saklı olması ne tuhaf..Ama biliyorum ki sizler gösterişli ve uzun kelimeleri seversiniz.
Sizin yoksul kalabalığınız yerine konforlu yalnızlığımı kutsuyorum ve sizleri karmaşalarınız içinde boğulmaya terkediyorum..     

Evet, bunun adı isyan!
Olduğundan farklı gözükmek için çatlayan, bedenini ve ruhunu bunun yüküyle kaskatı yapan ve henüz kırkına bile gelmeden çürüyen siz insanlara isyan..

Sizin çürümüş yaşamlarınızı sevemeyeceğim..

Ben Allah'ı seveceğim tıpkı güzel kadını, müziği, tütünü, aşkı, şehveti, geceyi, İstanbul' u ve çocukları sevdiğim gibi..

Allah'ı, onun kutsal kitabına da yaptığınız gibi dantel örtülere sarıp, evlerde ellerin uzanamayacağı en yüksek yerlerde ve camiilerin halıları üzerinde tozlanmaya terketmeyeceğim..

Siz, insanlar ey!
Siz, Allah' ı dahi putlaştırdınız en sonunda..Ben ise sadece inanacağım O'na ve tüm inandığım şeyler gibi büyük bir aşkla seveceğim..

Siz, toz içinde bıraktığınız kutsal kitabı ancak evinizin duvarlarını boyarken indireceksiniz asılı olduğu yerinden, ben ise yanımdaki çantamdan çıkartıp, her defasında büyük bir haz ile okuyacağım, her hangi bir zaman da her hangi bir yerde..

O güzel kitabı, çantamda sevdiğim masal gözlü kadının fotoğrafı ile yanyana taşıyacağım ve ne zaman ikisini de özlesem çıkartıp aşk ile bakacağım suretlerine..

İnsan ey!
Sizler beni hiç bir zaman sevmeyeceksiniz ve bu benim umrumda dahi olmayacak..Çünkü ben sevgiyi sizin aradığınız yerlerden başka yerlerde arıyorum..



     



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir kedinin kuyruğunu yakalama çabasıydı aşk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Ateistin Duasını Duymak İsterdim
Farz edin ki bu gece son
Siz gidin, ben gelmiyorum
Hadi bana yalanlar yaz
Benim kelimelerim
Beni evcilleştiremeyeceksiniz
Tanrı'nın Güldüğü An
Yağmur ağladı melekler
Tükendik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anne, toprağın üşümesin [Öykü]
Mektepli [Öykü]
Mahur Beste [Öykü]


Ahmet Savaş kimdir?

Bu satırların sahibi "hiç kimse olmak isteyen" bir adamdır. Yaşamın sadece kalbin iki atışı arasındaki zaman olduğunun farkındadır ve hayatı ciddiye almadan yaşamaktadır. Zaman ona elinde sadece kelimelerin, fotoğrafların ve anıların kalacağını öğretmiştir. İşte hepsi bu. .

Etkilendiği Yazarlar:
Bana güzel bir masal anlatan herkesi severek okuyorum..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Savaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.