..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şahin bakışlı, ahu gözlü, şirin davranışlı ve tatlı sözlü idi. -Fuzuli, Leyla ve Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Ahmet Savaş




3 Eylül 2001
Tükendik  
Ahmet Savaş
Değmez ne çok aşk için ipotek ettik yüreklerimizin değerini.. Ne çok borçlandık karşılıksız aşk senetlerine.. Sahte paralar gibi sahte insanlar da geçiyormuş aşk alışverişlerinde.. Belki de parayı bir türlü sevemediğimiz için ayırt edemedik sahtesini..N


:CCGI:
Değmez ne çok aşk için harcadık yüreklerimizin nefesini.. Ne çok aşk sözcüğü söyledik, sigara dumanının rüzgara karışıp gitmesi misali yok olan.. Ne çok yansıdık, ne çok yanıldık ve ne çok yok olduk insanların gözbebeklerinde..

Ne kolay tükendik bir mum gibi, ne kolay tükendik bir gün gibi.. Tükendik, ömür gibi..

Değmez ne çok aşk için ipotek ettik yüreklerimizin değerini.. Ne çok borçlandık karşılıksız aşk senetlerine.. Sahte paralar gibi sahte insanlar da geçiyormuş aşk alışverişlerinde.. Belki de parayı bir türlü sevemediğimiz için ayırt edemedik sahtesini..
Ne paranın ne insanın ne de aşkın..

Ne çok kavrulduk iç yangınlarımızda.. Her defasında gözbebeklerimizde başlıyordu aşk yangını ve bir tek kıvılcım ile alevlerin komşu evlere sıçraması gibi kısa sürede tüm bedenimize yayılıyordu..

Değmez ne çok aşk için soldurduk içimizdeki bahar çiçeklerini.. Halbuki biliyorduk, kopartıldığında yaşamazdı çiçekler.. Aşklarımızı daha değerli kıldık içimizdeki kır çiçeklerinden.. Kopartıp verdik sevgiliye..Değmediğini anladığımızda artık çok geç kalmıştık.. İçimizin kır çiçeklerini kopartmıştık bir kez, solmuştu ve dışımızda büyüyen asfalt yüzlü insanlara karşın içimizde koruduğumuz toprak patika yollar çiçeksiz kalmıştı..
Kır çiçeklerinin her bahar yeniden açacağını biliyorduk.. herşeye rağmen bu umuttu bize..

Değmez ne çok aşk için yorduk yüreklerimizi.. Kavgadan yeni çıkmış delikanlı, geç kaldığı için evine telaşla dönen genç kız, plastik topunun peşinden gün boyu koşturan çocuk, dik merdivenleri çıkan yaşlı bir insan gibi.. Nefes nefese ve yorgun..Hepimizin alınlarımızda ve göz pınarlarımızda hammaddesi ortak beden sıvısı.. Ter ya da gözyaşı.. Onları bile ne çok değmez insan için harcadık..

Ne çok " seni seviyorum " tükettik..
Aslında her defasında biz tükenirken..










Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Ateistin Duasını Duymak İsterdim
Farz edin ki bu gece son
Siz gidin, ben gelmiyorum
Hadi bana yalanlar yaz
Benim kelimelerim
Beni evcilleştiremeyeceksiniz
Tanrı'nın Güldüğü An
Bir kedinin kuyruğunu yakalama çabasıydı aşk
Yağmur ağladı melekler
insan ey!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anne, toprağın üşümesin [Öykü]
Mektepli [Öykü]
Mahur Beste [Öykü]


Ahmet Savaş kimdir?

Bu satırların sahibi "hiç kimse olmak isteyen" bir adamdır. Yaşamın sadece kalbin iki atışı arasındaki zaman olduğunun farkındadır ve hayatı ciddiye almadan yaşamaktadır. Zaman ona elinde sadece kelimelerin, fotoğrafların ve anıların kalacağını öğretmiştir. İşte hepsi bu. .

Etkilendiği Yazarlar:
Bana güzel bir masal anlatan herkesi severek okuyorum..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Savaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.