Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Kendi ergenliğimi, kendi 15-16 yaşımı. Şimdiki beni arıyordu gözlerim aslında, neden bilmiyorum.. Çok alışmış gözlerim aynadaki son yansımama sanırım Ama sonra onu gördüm birden Koyu kahverengi küt saçları, soluk suratıyla Derisi çizilmiş vücudu ve o her zamanki melankolik suratıyla Bir kızılderili gibiydi o.. Sarı kahve pürüzsüzdü teni Üzerinde her zamanki siyah eteği ve bluzu Ve uzak keskin kızılderili bakışlarıyla.. Yüzündeki hüznüyle yürüyordu yine Boynundaki kolyeyle.. Okuldaki ilk arkadaşları vardı yine yanında O devamlı rüyalarına giren ilk masalları Şirin ve Başak Onları ilk tanıdığı halleriyle yanındaydılar.. Masumdular, çok.. Sek bakışları vardı, nedensiz.. Koştum hemen yanıma Sarıldım bana, sımsıkı sarıldım İçime sokmak ister gibi Bir kardeş gibi Bir soluklanış gibi Hayatın kederini bir anda boşaltıp Bir anda o uzun zamandır içimde sıkışmış nefesi verir gibi sarıldım ona Bir özlem gibi sarıldım.. Ve kolumun altına aldım hemen onu O küçük, henüz fazla incinmemiş ruhunu koruyup kollamak istedim hemen Oracıkta kavramak, üzerine bir zırh geçirmek Hayatın sert rüzgarından kaçırmak istedim onu hemen Saçlarını okşadım.. O henüz hiç boya görmemiş, pasparlak ve gür saçlarını okşadım Eline el değmemiş, kalbine bıçak girmemiş bedenini sarmaladım Kaçırıp saklamak istedim onu uzaklara Kimsenin onu incitemeyeceği, masum ve darbesiz bir hayata götürmek istedim onu neler yapması gerektiğini, insanlara karşı nasıl durması gerektiğini anlatmak istedim ona çok güçlü olmasını istedim, çok başarılı.. yenilmez bir savaşçı olmasını istedim durdurak bilmez bir üstinsan yıkılmaz bir heykel gibi durmasını istedim derinlikli, hakim, duygulu ve kusursuz ama özgür ama hep ayakta.. içdirenci yüksek, soğuk sularda yüzmesini ama hiç üşümemesini istedim gözyaşları denizi ıslatmasın istedim derisini yüzmesin.. Ve ağladım.. Bir özlem gibi ağladım Bir ömür gibi baktım ona ona uzun.. Geçmiş hayatımı gördüm üzerinde Unutmaya yüz tuttuklarımı Hiç unutmak istemediklerimi Hep başarmak istediklerimi gördüm onun yüzünde Henüz hiç bozulmamış hayallerimi gördüm Hiç çözülememiş sorularımı gördüm Ve ağladım.. Boşalırcasına ağladım, Bir teselli bekler gibi baktım ona Kendimi hatırlar gibi baktım Kendimi unutur gibi baktım Ve sarıldım kendime, sımsıkı sarıldım.. Tutundum ona Tutundum kendime Hiç bırakmak istemezcesine..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |