..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > S. Tuna




10 Haziran 2009
İmkansız Sevda  
S. Tuna
Bir kor var ki yanan ne söndürmek mümkün ne de alevlendirmek yeniden...


:AIGD:
Çaresizim… iki sevda arasına sıkışmış kalmışım… nasıl olabilir, nasıl çözülür bu düğüm? Var mıdır bir hal çaresi? Ne gönlüme dur diyebiliyorum ne de içimde yanan ateşe… ne birinden vazgeçebiliyorum ne de diğerinden… öyle bir yangın var ki içimde kavuruyor, yakıyor, yıkıyor… neredeydin ki, nerede yaşıyordun, nerede nefes alıp veriyordun, kalbin kimin için çarpıyordu? Yok… geri dönüşü yok bu hayatın, başlanmışlıklar ve yaşanılmışlar silinmiyor bir türlü… eskiye, geçmişe sünger çekmenin bir yolu olabilseydi keşke… ve sen benim kollarımda oluvereydin ne vardı? Sabahları saçlarını okşayarak uyanmanın ve bütün bir gece kokunu içime çekmenin hazzını yaşayabilmek mümkün olsaydı keşke… yarım bir hayat var avuçlarımda… elimde bir resmin ve bıraktığın o koskoca anılar yığını… keşke hiç tanımasaydım seni… hiç görmeseydim… ellerim değmeseydi buram buram aşk kokan saçlarına… gözlerim değmeseydi gözlerine… hiç girmemiş olsaydın hayatıma… belki… belki çok daha kolay olurdu yaşamla savaşmak bana… ama artık buradasın, içimde… yüreğimde… koskoca bir yer kaplıyorsun ve mümkün değil söküp atabilmek seni oradan… hoş söküp atmak isteyen de yok zaten…

şimdi, şimdi bırakıp gidiyorsun beni böyle başı boş bırakıp… bir görebilsen içimde doldurduğun yeri, dokunduğun yeri nasıl da yanıyor alev alev… keşke… keşke bir mümkünü olsa ayaklarına paspas olmanın, her akşam yanına koşacağımı bilmenin, sabırsızlıkla seni beklemenin ve bekleyişlerin heyecanını yaşayabilmenin… keşke…

işte, yoksun ve yoksunum… elinden şekeri alınmış bir çocuk gibiyim bu hayatta… ve sensiz yaşamışım, nefes almışım ne fayda…




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaçış
Bilirmisin Sen?
Sen Yoksan Niye Var ki Bu Dünya?
Anlatabilmek Seni
Aşkta Bugün Yoktur

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Kaybetmek Pahasına
Sabahsız Geceler
Bitimsiz Bekleyişler
Yorgun Savaşçı
Umudumu Ektim Yarınlara, Biçmeye Yürek İster
Yalnızlık
Ceplerimde Hüzün Var
Neye Ne Kadar Meyilliyiz?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Uğursiz Mesafeler [Şiir]
Unuttum [Şiir]
Ben Sana Demedim mi? [Şiir]
Geceler [Şiir]
Keşke [Şiir]
Nerdeyim? [Şiir]
Kimsesizler [Şiir]
Kaybolan Yıllar [Şiir]
Hüzne Yenik Aşklara [Şiir]
Anılar Üstüne [Şiir]


S. Tuna kimdir?

Okka'sını arayan divit misali gezinirim sayfalarda, okyanuslarda bir damla, küçük bir tebessüm, bir kaç damla gözyaşı ve hayata bırakılan küçük bir iz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kısır bir döngüdür hayat, daha çok kimlerden etkilendiğiniz değil, nasıl bir etki bıraktığınızdır.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.