Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Dünya boş sensiz kaldığım her bir saniyede Hayat yok sensiz geçirdiğim her bir anı da Umut yok kalbimde sensiz böyle biçare iken Ne dilesemde olmaz ki benim için Sen geriye dönmezsin ki benim gibi biçare birisi için Belki de boş ver benimle olan her bir şeyini Sil at kalbinden beni hiç geriye koymayacakmışcasına Ben alırım bir çanta atılırım yollara Nereye gideceğimi bilmeden dolanırım Şehir şehir gezerim bilmediğim yerlerde Seni anlatırım tanıdığım her bir hayata Tanıdığım her bir insancıl yüreğe Onlar da üzülür belki de senin beni bırakışına Onlarında belki de tertemiz yürekleri parçalanır bu sevdaya Aldanıp bir başkasına gitmene Beni o tertemiz defterinden silerek sessiz bırakışına Belki de bir tek kalan yalnızlığıma üzülürüm Kendimi sana mühürlemişken Senin bu yokluk gibi gidişinle kaldım perişan Yalanı, gerçeği unuttuğum bu dünyadan En iyisi göçmek bir başına öte taraflara Seni görüp defalarca üzüleceğime Sana bakıp bir başkasıyla geçirdiğin mutluluğu göreceğime Giderim bilinmezliklere ve karanlıklara Bir dehlizde paramparça ederim yüreğimi Beni yanına alan azraile teşekkür ederim Çektiğim bunca acıyı dindirdiği için Seni defalarca göstermeyip yüreğimi yaktırmadığı için Sen de bir gün anlarsın belki de sevdamı Ama iş işten geçti bir kere ceylan gözlüm Sen sevdama rıza göstermedin Ben de kendimi unuttuğum bu dünyadan Ebediyete kadar sildim bedenimi Canımı veren Allah'a geri yolladım bu naciz canı Umarım bensiz de mutlu olursun Ben senin ağlamana dayanamam ki Üzülüp kendini harap etmene dayanamam ki Dilerim ki görürüm seni öte dünyalarda da olsa Sensiz çektiğim her bir acının hesabını sorarım Gözünden dökülen her bir damla yaş için Yandı bu beden cehennemde cayır cayır Sensiz kaldığım için bitip tükendi bu naciz yürek Bir gün olur da gelirsin değil mi bana? Senin uğrunda yiten bu yaralı yüreğin yanına Gönlüme izin çıkarmayan nazlı güzel.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |