Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
''Gözümde bir damla yaş olsan.Ağlamamak için tutardım kendimi.Sen o güzel yerinden benim ağlamam yüzünden düşme diye.'' ''Eğer gidipte bir başka yar seversen nazlı güzel ölürüm bilmediğim bir karanlığın içinde.'' ''Yüreğin benim gibi naciz birisi için atıyorsa.Ben senin uğruna dirilip canlanırım.Senin için dünyayı satın alan adam olur çıkarım ortalara.'' ''Uzaklarda bir yerde de olsam.Seni düşlemeden asla ama asla giremem uykunun derinliklerine.'' ''Ne kadar da hırçın dalgalar gibi olsan da sevdiğim.Sen benim sığınılan limanımdan uslu bir çoçuk olur çıkıp gidersin.'' ''Zamanı senin yolunda durdurmak istesemde olmaz ki bu.Senin güzelliğinden zaten zaman kendi kendine durur benim durdurmama ihtiyacı yok ki.'' ''Sana uzanan yol uzun olsa da.Ben o çileli yolu hiç usanmadan senin uğrunda senin kollarına kavuşabilmek için santim santim yürüyerek geçerim.'' ''Kalbinde bana da bir yer varsa eğer.Açarım önümdeki bütün engelleri ve o yere otobüsten hiç inmeyecek bir yolcu gibi durur kalırım senin kalbinde ölene değin.'' ''Aldırmam yokluğuna hiçbir zaman sevdiğim.Bilirim ki gün gelecek sen yine kollarımda olacaksın ve yine göz göze saatlerce dalacağız.Sen uzaklarda bir yerde olsan bile.'' ''Kötü bir ruh gibi cehennem ateşinin içinde yanan bedenimin her bir santimetre karesi senin aşkın uğruna yitip giden bir güzelliktir.Ama sen bu güzellikten kat ve kat daha da güzelsin.'' ''Gözlerini tarif edebilme imkanım olsaydı.Onları hiç bulunmayan bir maden gibi en ücra bir yerde saklar ve kendi mabedimde kimselere göstermeden yaşatırdım.'' Not: Aslında bu yazı şiir olmasa da bu güzel sözleri şiir adı altında yazmayı uygun gördüm.Çünkü bu güzel sözleri yazacak bir başlık bulamadım o yüzden bu güzel vecizelerimi böyle yapmayı uygun gördüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |