"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Filizlendi yine ağaçlar Kuşlar uçuşur oldu gökyüzünde Umutsuz sevdaların her biri Açılır oldu kilitli sandıklarından Kelebekler bile bir günlük ömürlerine Sığdırır oldu hayal ile gerçeği Ben ise unutulmaya yüz tutmuş Eski, püskü bir eşya misali Tozlanmış bir halde kendi rafımda duruyorum Acaba kim beni alıp açar diye Meraklı gözlerle bekler oldum İnsanlar benden uzaklaşmışken umudum kalmadı artık Ardımda kalanlarla geçirdiğim ömrüm Bitip tükenir oldu en sonunda Bir alevin koruna kapılıp gittim Ağaç verdi beni ama bir alev aldı Son bulsa da ömrüm paslanmış bir rafta Bir yangın alsa da beni karanlığa doğru Ben insanlığa bir şeyler vermeyi düşlerken Yok oluyorum bir alemde Geçmişteki toz kokusunun yerini Şimdilerde üzerime sinen kül kokusu alıyor Dönmek istesemde geriye Olmuyor ki büyük bir yangının içindeyken Dönülmüyor ki eskilere, birkaç an öncesine Ben bir şeyler öğretemeden gidişime utanacağıma Beni bu paslanmış rafa koyan Ve silinip gitmeme neden olan eller utansın Beyinlere bilgi kazıyacağıma Şimdilerde alevlerin içerisinde siliniyor hayallerim Ben bir kitabım ama benimde bir ruhum var Beni de herkes gibi bir son bekliyor Ve bende beni yazanın yüreğini taşıyorum içimde O yürek ölünce de bende yitiyorum bilmediğim yerlerde Ama insanların hatırlarıyla kalıyorum geleceğe Böyle sürüp gidiyor bilginin yüceliği Ama akılsızlar çok oldukça bu dünyada Kitaba değer vermeyenler bilsinler ki Kitaplar da bilgisizlere değer vermez.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |