Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Uzanmışım bir sahilde sere serpe Seni düşlüyorum yalnız başıma O gülen yüzün hiç çıkmaz oldu aklımdan O yakıcı bakışlarını silemez oldum hafızamdan Seni düşündükçe daha da sever oldum aşkını Mevsimler geçer oldu ama sen hala yoksun yanımda Çaresizce seni bekler oldum bir başıma Ve alev gibi yanan yüreğimle Günler, haftalar geçmese de buralarda Geleceğin günü ve anı iple çekiyorum Gel de sana beyaz yalanlarımdan bir demet sunayım Aşkımı önüne sereyim herkesler görsün diye Gerçek ile hayali senin için ayırayım O bakışlarında kaybolayım Yakıcı yüreğinde can vereyim Melek gibi karşımda dursan her zaman da Ben de sana baktıkça yaşayabileyim Eskiden olduğu gibi yine sevebileyim seni Yine yüreğinde atabileyim sen istedikçe Gel hadi senin için atan bu kalbin sımsıcak kucağına Gel de bu iki temiz yürek aşkı yaşasın doyasıya Üzme beni ey pınar gözlüm Seni beklemekten yoruldum artık Acı çekmekten sıkıldım artık Seni gördüğüm ilk gün ki gibi Yine buluşalım ilk karşılaştığımız yerde O sıcacık günde ve sahilde Birlikte koşalım sahil boyunca Her insana ve her canlıya haykıralım aşkımızı Haykıralım ki hala masallardaki aşkların Var olduğunu bütün dünya görsün ve anlasın Ellerimi ve kalbimi boş bırakma da gel Gel de aşkı yaşasın seninle bir ömür boyu bu kalbim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |