"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Uzak bir diyarın keşfedilmemiş güzelliği Gözlerinin yeşiline, Saçlarının kızıllığına, Endamının inceliğine Kaptırıyorum bu naciz bedenimi Senin uğrunda dağıtıyorum dünyayı Kolum kanadım kırılsa da Yüreğim kör bir kuyu da yitip gitse de Bedenime şarapnel parçaları saplansa da Sadece senin için kalacağım ayakta Sadece güzelliğin için attıracağım kalbimi Hadi nazlı güzel gel yeniden bu yüreğe Gel de neşelensin tüm doğa Neşelensin tüm hayvanlar Yaşayalım birlikte eşsiz bir sevdayı Eğer olmazsan burada gelmezsen gittiğin yerden Ne eder bu beden sensiz Ne yaparım sensiz kaldığım gecelerde Nasıl gözyaşları dökerim bu sensizlikte Acım giderek büyür oldu yokluğunda Sevdan öyle büyük ki içimde Yağmuru ikimiz için yağdırıyorum Bulutları ikimiz için çekiyorum önümüzden Kelimeleri yalnız senin için döküyorum sayfalara Ama hala yoksun hala yanımda değilsin Artık tükendim kırıldı kolum kanadım Şu an bitiyorsam sensizliktendir Şu an bir kuytu da bitiriyorsam hayatımı Beni değil de başka bir yüreği sevmendendir Olsun be güzel kız sen sevmesen de olur beni Yanımda olmasan da olur güzel kız Sen yeter ki mutlu ol Yüzün ve kalbin hep gülümsesin Sen gülerken ben ağlıyormuşum önemli mi? Sen dünyaları elde ederken Ben bir bilinmezlikte soluyormuşum önemli mi? Sen mutluca yaşıyorken sevdiğinle beraber Ben ise bulutların arasından sana bakıyor ve Güzelliğine bakarak yok oluyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |