Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk |
|
||||||||||
|
Ani gelen acı fren sesi gibi belirsizdir ölüm Aniden bulur her birimizi Ve azraille birlikte alır götürür bizi biz istemesekte İşte sende öyle ani düştün yüreğime güzel kız Bir suya bakar gibi berrak Ve yağmuru bedenimde yaşar gibi ıslatıcıydın Gözlerinin içinin gülmesi gibi mutluluktun sen Asaletinin gizemi gibi derindin sen Ve gönlüme yağdığın o gün ki gibi Duru ve sadeydi bakışların Ve ben o bakışlarda görmüştüm bir çocuk kadar masum olduğunu Öyle derin bakardın ki her şeye Sanki bakışların benim felaketim olacak gibiydi Sanki bana baktığında aniden ölecekmişim gibi gelirdi Şimdi ise ben gözlerinin öldürücü güzelliği uğruna atlıyorum bir uçurumdan Bu intiharın nedenini kimse bilemeyecek olsa da Gerçek belliydi ve gözlerin felaketim olmuştu. Ve bu felaket sürüklemişti beni ölüme Ama artık acımıyordu ne kalbim ne de bedenim Sadece yakıcı gözlerini hayal ederek Bırakmıştım bedenimi sonsuz bir uçurumdan aşağıya doğru Evet sonsuzdu bu uçurum Çünkü gözlerine bakmak sonsuz etmişti beni Ve o sonsuzlukta düşüyordum bilinmez bir yere Gözlerindeki parıltıyı görerek Gözlerindeki parıltıyla sonsuz mutluluğu tadarak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |