..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gelecek > NoktasaL




13 Ocak 2010
Eskici  
NoktasaL
eskiler yeniler zıtlaşmasındaki kaybolmaya hüküm giymiş benlik


:AICG:
Yenileşme karşıtı olmaya karar verdim.Bütün gün boyunca yenileri değil eskileri deşifre edicem değerlerini arttırıcam.Geçici bir mutluluk sağlayacak belki bu da bana geçici hüzünlerle.Hatırlamak istemediğimiz güncelliğini bilinçaltımızın köşelerine tekmelediğimiz sevgililerimiz çok sevdiğimiz ama yırttığımız pantolonumuz , köşesini patlattığımız ayakkabımızi yolda yürürken bi yere takılıp düşmemiz , ilk öpüştüğümüz an ,ilk seviştiğimiz insan.Yüzmeye başladığımız an, yürümeye başladığımız ilk heyecan.Herşeyi beynimizin foseptik çukuruna gömmeyi tercih ediyoruz.Tercih edip yenilikleri yenilemeye devam edip eskilerden bi haber olmayı tercih ediyoruz.Oysaki o anlar da o kadar mutluydum ki içip içip sarhoş olup sonrasında bi sağa bi sola sallanan bu beden daha fazla içince sonrasında kusunca bedeni sarsınca bu olayı şifreleyip yeni bir atık oluşturuyor taki bir dahaki kusana dek.
Zihin kusmaları bu yüzden işte.Sürekli yenilik yenilik ama eskilerde ölmek istiyorum.O Foseptik kuyusundaki bokları zamansızlığımda tenimde bakışlarımda hissetmek istiyorum.Devam edip daha çok eskiye gömülmek bilmediğim eskilerime kavuşmak bunun sürekliliğini sağlamak eski yeniliklerime açılmak istiyorum.
Basit bir izmarit değildi bu eskiler sigarayı içerken iyi izmariti atarken sallamaz bir tavır .İşte bu izmaritlerdi eskilerimizin zihnimizde yer edinmesi.
Ama zamanla birikir birikir bir kansere yol açar.Bi yerde patlak vericektir ve ben bunu bu şekilde yoketmek yerine eski yenilerime kucak açmak istiyorumö.Eski yenilerim olmasa yenilerimin eskidiğini farketmem değil mi?Yenilerimin yeni oldğunun hazını hissedemem.Yeni bir heyecan; yenileceğimiz yenilere zırh oluşturucak eskilerimiz var bunları göz ardı etmek bedenin varoluşunu varoşlaştırmaktan başka birşey değil.
O zaman ben bugün eskilerime kucak açacağım.Benden uzakta olmayan her zaman benle birlikte olan eski yenilerime.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Kumbara
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.