Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Yürüyorum tepetaklak olmuş dünyada Ardımda ne var diye bakınmadan Alıp başımı gidiyorum kendi yolumda Kimselere bulaşmadan sıyrılmaya çalışıyorum kötülüklerden İstemiyorum hayatımda en ufak bir kötülüğü Yaşamamak istiyorum köhneleşmiş yalan dünyada Her şey bana uzakta kalsın diyerek Yoluma düşen hiçbir cesedi, hiçbir katili Gözlerimin önüne dikilen hiçbir soygunu, hiçbir soyguncuyu Ve hiçbir gizli ilişkiyi görmemeyi diliyorum Tanrıdan beni her şeyden soyutlamasını isteyerek Uzaklaşıyorum berbatlaşmış dünyadan uzaklara doğru Zaten her gün acı, her an bir keder görüp yaşamıyor muyuz? Her keder de derin üzüntülere batmıyor muyuz sanki? Eğer hep böyle acı görecekse gözlerimiz Boş ver arkadaş görmeyelim, duymayalım, bilmeyelim gitsin olmaz mı? Olmaz mı ya feleğin son çemberine girmiş dünya Her gün her saniye gördüklerimiz ne kazandırdı ki bize Birkaç cinayeti, soygunu ile zinayı Görmeyip, duymayıp ve söylemeyip gizlesek Ömür boyu üç maymunu oynayıp gitsek Ardımızda kalanları hafızalarımızdan silsek Ne çıkar ki dünya söylesene ne çıkar Zaten hepimiz batmışız günaha batacağımız kadar Bundan sonra üç maymunu oynayarak kendi yolumuzu alsak Bir başımıza kendi yolumuzu alıp karışsak karanlığa Ve tepetaklak olmuş dünyada öylesine yaşayıp Yine öylesine gitsek ardımızda günahtan yıkılan dünyadan Kalplerimize üç maymunu yerleştirerek Ve bir tabutun içinde kimse cenazemize gelmeden Her ölen gibi sessizce göçüp gidelim dünyadan Kalbimize, ruhumuza, beynimize işleyen üç maymunla birlikte…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |