Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
Bugün havayı biraz iyi görünce Şile taraflarına doğru uzandım.Ammaa...Gittiğime gideceğima pişman oldum. Çünkü insanların ormanların bağrına alçakça sapladıkları hançerlerini yani binalarını görünce asabım bozuldu. Doğaya karşı yapılan bu haksızlık beni çıldırttı.Söylene söylene eve döndüm,ama kızgınlığım geçmemişti. Ne yapsam da sakinleşsem diye düşünürken aklıma yıllar önce Oruç Yıldırım imzasıyla yazdığım aşağıdaki yazı geldi ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim. Buyurun lütfen! Strese Kesin Çözüm:Bakla Çıkarma Yöntemi Yaşam her zaman sorunsuz,mutlu,neşeli geçmiyor.İnsan asude bir yaşamı bazen aramıyor değil.Ama nerdeee?Arayışlar hep beyhude Koşuşturmaca normal sayılır oldu.Gaileler artık sıradan şeyler. Trafik kurallarını çiğneyenlere,cebimdeki parayı çekip sıvışanlara,omuz atıp yüzüme dik dik bakanlara,burnunu temizlerken etrafındakileri hiçe sayanlara,bir kilo diye aldığım yiyeceği 800 gram olarak tartanlara,en arkada iken bir yolunu bulup kuyruğun en önüne geçenlere,rüşvet isterken yüzü kızarmayanlara,göbeğini kaşıyan adamlara(bırakın göbeği,şimdi bilmem neresini kaşıyan adamlar da arz-ı endam etmeye başladılar!)...de alıştım. Aç yatıp milyoner kalkanlara,filanca partide iken falanca partiye geçip hızlı bir militan olanlara, vatan,millet deyip vatanın-milletin anasını ağlatanlara, yoksullara aş deyip yoksulun sofrasındaki üç zeytine göz dikenlere, herkese sağlık deyip,insanları hastane kapılarında ölüme terkedenlere,anamın başörtüsü üzerinden siyaseten nemalanmaya çalışanlara,TV lerde aynı ses tonuyla aynı şeyleri söyleyen aynı yüzlü yağdanlıklara... ise (Allah beni affetsin,ama) alışamadım! Hele o aymazlara,o gafillere hiç mi hiç alışamadım! Adam olmayan adamlar ise beni adeta çıldırtıyor. Sinirlerim tepeme çıktıkça bağırmak,hakaret etmek hatta küfretmek istiyorum,ama tam ağzımı açacakken dilim ağzımdaki baklaya değiyor ve bu uyarı sayesinde vazgeçiyorum. **** Ama bir şekilde de rahatlamak lazım.Çünkü: Stres içinde bir yaşam,sadece psikolojik yapıyı değil,aynı zamanda organik yapıyı da bozuyor.Psikosomatik hastalıklar denilen rahatsızlıklar işte bu türden. ***** Bir çare bulmalıydım ve buldum! Çok da faydasını gördüm bunun. Bakın ne yapıyorum:Ağzımdaki baklayı çıkartmak için eve geliyorum,bilgisayarın başına geçiyorum ve aşağıdakileri sıralıyorum. ***** *Rezil *Alçak *Namussuz *Hırsız *Kepaze *Edepsiz *Arlanmaz *Vurguncu *Yalama *Dönek *Kalleş *Serseri *Aptal *Avanak *Hödük *Düdük *Dümbük *Sapık *Salak *Geri zekalı *Angut .. .. Dahası da var da;ayıp olmasın okuyucuya diye yazıdan çıkardım! ***** Oh be kardeşim,dünya varmış! İnanın ki çok rahatladım. Tavsiye ederim;listenizin içeriğini dilediğiniz gibi hazırlayıp siz de uygulayın. ****** Son bir uyarı: Siz siz olun ve sakın ağzınızdaki baklayı olur olmaz yerlerde çıkarmayın! Yoksa You Tube'a reklam olmaktan ya da bazılarına tazminat ödemekten kendinizi kurtaramazsınız...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |