"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Sönük bir yıldızım evrende ben Etrafımda beni sevecek hiçbir canlı yok Yapayalnız büyüyen ve yapayalnız yaşayan biriyim Ne bir sevenim ne de bir dosttum var Gökyüzünde yalnız başına ölümü bekleyen Ve azrailin beni alacağı anı dileyerek yaşayan Tek başına ve kimsesiz biriyim ben Hayatın acımasızlığını görmüş Her türlü silleyi yüzünde tatmış Hep itilip kakılan ve herkesçe hor görülen Evi ve yurdu olmadan bir köşede Gecenin soğuğunda her gün ölümü bekleyen yalnız bir adamım İşte budur benim hikayem Çaresizlik içinde çocukluğunu yaşamış Güzel dünya nimetlerine hiçbir zaman yaklaşamamış Berbat bir yaşamın içinden güzel bir dünya yaratmayı hayal eden Çocuksu saflığıyla birlikte hayata bakan Ama kötülüğün saflığının güzelliğine kapılarak Yitik hayatını kuytu bir köşede bitiren Terk edilmişliğin verdiği acıyla yaşayan yapayalnız bir çocuğum ben Ve hala çocukluğunu yaşayamamış koca bir çocuğum ben İşte yine çöküyor gece Ve ben yine çocuksu saflığımla karışıyorum kötülüklerin arasına Ve yine kıyıyorum iyi yüreklilerin canına Kimseler beni bulmadan kendi canıma da kıyarak Yaşadığım sokaklarda teslim oluyorum azraile Ve öyle sessizce yok oluyorum Herkesin her gün görüp de tek bir selam vermediği Ama an gelip acıyıp ağladıkları gibi Sessizce soğuk betonların üzerinde ölümün sıcaklığını yaşayarak göçüyorum dünyadan Tüm sokak çocuklarının sahibi olarak…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |