Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Tükendi bu gece güzel olan her şey Tutmadı beni uyku Çekip almadı güzel rüyalara Oturdum düşündüm öyle gece boyunca Bir sigara yakıp daldım içinde senin olduğun hayallere Sigaranın dumanında gördüm gözlerinin karasını Sigaranın dumanında tuttum hiç tutamadığım ellerini Ve dumanla birlikte kararan dünyamla Geldim çıktım karşına bir zifirilikte O karanlıkta gördük birbirimizi tün aydınlığımızla birlikte Ve sarıldık birbirimize hayalleri gerçek etmek için O gece mesut olduk kuytu bir zifirilikte Belki bir sigaraydı seni bana hatırlatan Ama ben seni içime çektiğim sigara dumanı gibi İçimde, kalbimin derinliklerinde yaşatıyorum Ve her dumanda ve dumanı her içime çekişte Gördüm gecelerde sensiz nasıl yetim kaldığımı Sensizlikte tattım sigaranın dumanını içimde Ve içtiğim, yediğim her şey de Yaşattım hayalini kendi zifiriliklerimde Gözümde uyku yokken Hayalin sarmışken aklımı, fikrimi duman gibi Nasıl ederim sensiz başıma bu çıkmaz sokaklarda Eğer hayatımda sen olmayacaksan Neye yarar başka hayallere dalmak Hadi sevdiğim gece daha bitmeden Geceler hayatımı zindanlarda çürütmeden Dön gel sessizce gir hayallerime Kendi gerçekliğinde yaşat beni bir ömür Yoksa yitip gideceğim içime çektiğim her dumanda Ve solacak içimde yaşattığım, çiçek misali yeşerttiğim aşkım Ölüm de olsa bana dönüşün Gel getir yanında ne getirirsen razıyım ben Bak sevdiğim yavaş yavaş doğuyor güneş Ve güneşle birlikte aydınlanıyor tüm gerçekler Ben de birkaç saniye de solan, yiten sigara dumanı gibi Dalamadığım hayallerde yitiyorum Gökyüzüne bulutlarla yazıyorum seni çok seviyorum diye Ama bu gün doğumunda yitip gittim sessizce Sen ise geç kaldın sevdiğim Benim yerime benden arta kalanlarla yetinip Ağlayışlarında kendini yiyip bitirip Yaktın kendini sensizlikte beni yakan ateşte Ve bundan sonraki hayatında Gördüğün her sigara dumanın da beni hatırlayıp Bensiz kalmanın acısıyla yakacaksın kendini Beni ağlayışlarındaki her gözyaşı damlasın da hatırlayıp Çürüteceksin güzel hayallerini Kuytu bir zifirilikte içindeki derin çığlıklarda…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |