Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Sabah oluyor şehirde Güneş usulca yükseliyor göklerdeki yerine Kuşlar ise cıvıltılarıyla hayat veriyor her şeye Ve ben de açıyorum penceremi güzelliklere doğru Gördüklerim yalanlar tiyatrosunun silueti olsa da Dalıyorum güzel bir rüyanın içine Ama bu rüyada bile buluyor beni bir içki masası Bırakmaz ki zaten şişeler benim gibisini Gece şişelerde unuttuğum hayatım Her sabah açtığım pencerem de çıkar oldu karşıma İyi bir hayat dilesem de yaradandan Dilesem de elde var sıfır dilemesem de Gündüz ki yaşadıklarım içki masalarındaki dumanlı kafalarda Gördüğüm her şişenin dibinde soldu gitti Ayağa kalkıp tutunmak istesem de hayata Ne bir tutanım var ne de bir yardım edenim Zaten düşmüşüz bu hayatta bir kere yere Giden de tekme atar oldu gelen de Anlamadım ben yaşadığım bu hayatı arkadaş Gel de dermansız dertlerime çare ol Yoksa daha da dibe batıp Bir daha çıkmamak üzere kalacağım öyle bir başıma Meyhanelerdeki sakilerden çare isteyeceğime Çek kurtar beni bu berbat hayattan Eğer sen de beni bırakacaksan düştüğüm yerde O zaman dikeceğim şişeleri başıma tek tek Unutacağım beni yarı yolda bırakanları Beni unutup hayatımdan çıkan herkesi Dökeceğim sahilden denize gemi batıyormuşcasına Madem gelip beni kurtarmıyorsun arkadaş Gel de bari içki masalarında karışalım bizi bekleyen ölüme Bir kuytulukta demlenip kaybolalım öylece Kimse adımızı, sanımızı bilmeden Yok edelim iyi yüreklerimizi Zaten iyi değildik hayatta Bari kötülüğün elinde karışsın bedenlerimiz cehennem ateşine Ve öyle acı haykırışların arasında Kapansın üzerimize güneş ve şehir karışsın karanlığa Aynı bedenlerimizin içki yudumlarında karardığı gibi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |