Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Yürüyorum boş sokaklarda elimde kanayan bir gülle Hayatın bu silikliğinde ben de siliyorum kendimi Yüreğim yanıyor sevdiğim kadın yanımda yokken Atıyorum ben de yokluğunda kendimi bir meyhaneye İçip içip unutmaya çalışıyorum yalnızlığımı Ama yine de olmuyor onu bu kadar çok severken Çevremdekiler bırak artık yolları gözlemeyi dese de Kendini içki masalarında tüketip heba etme dese de Yapamıyorum ki unutamıyorum bana bakan gözlerini Unutamıyorum ellerimi tutup yüreğime yaşattığı sıcaklığı Silip atamıyorum yüreğimde ona olan sevgimi Hayatıma girip ışık, neşe saçmışken Şimdi boş odalarda ışıksız kaldım Yine bir meyhanedeyim ve yine onsuzluğa içiyorum bu gece Sarhoş olup atıyorum boş çuvala dönen bedenimi sokaklara Yanımdan gelip geçenlere bakmadan alıyorum yolumu Ve bir köşede canıma kıyıp unutturuyorum kendimi herkese Üzerime gazeteler serilip kapanıyor dünya hayatı bana Ve sen sevdiğim ölümümü bilmeden Karışıyorsun mutlu hayatların arasına sevdiğin adamla birlikte Ben ise kimsesizler mezarlığında toprağa karışıp Tanımadığım birkaç insanın gelişiyle uğurlanıyorum ahir hayatına Yüreğimde kanayan sevdamla birlikte Seni hiç unutamadan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |