Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Bak uzaklardan güzel ülkene evlat Gör ülkenin içinde ne çok güzelliğin yaşadığını Kimimiz rum’uz, kimimiz kürt’üz, kimimiz türk’üz Hepimiz ayrı dilleri öğrensekte anamızdan Gün gelir konuşuruz her birimiz Türkçe Beraber sevinip, beraber üzülüp yaşamak isteriz aynı şeyleri Yaşar gideriz beraberce dostça tüm düşmanlara inat Ama yıkmak isterler bizi Almak isterler güzel hayallerimizi ellerimizden Aramızı bozup dosttu düşman etmek isterler İsteyen istediğini yapsın evlat Düşmanlarımız ne diliyorsa dilesin istediği gibi Ama biz istemedikçe gerçek olmaz başkalarının dileği, isteği Gerçekleşmez içinde bizim olmadığımız bir anadolu Yaşanmaz adı Türk olmayan bir devletle anadolu’da Ne olacaksa bizle birlikte bu ulusu var edenlerle olsun evlat Gel, gör, duy ve yaşat atalarının sana verdiklerini Verme başkalarına bir parça toprak Üzme senin için ölen şehitleri Biz bir gün ölüp gitsekte evlat unutma bizleri, yaptıklarımızı Unutma düşmanla yaptığımız savaşı Ve ona göre yaşa ülkende Kardeşi kardeşe düşman etmeden Herkesin payını, hakkını herkese teslim edip Güzel bir hayali gerçeğe dönüştür evlat Biz belki yapamadık bazı hayalleri gerçek Ama sen yap utandırma atalarını başkalarının önünde Utandırma ki alt et sana karşı gelen düşmanı Eğer umursamaz bırakırsan ardındakini Gün gelir ağlarsın düştüğün hale Eğer üzülmek, gözyaşı dökmek istemiyorsan Kalk ey! bu vatan için yaşayan evlat Görsün tüm dünya tüm düşmanlarımız seni Görsünler ki sana bel bağlayan bu millet Düşmesin ayaklar altına el uzatmasın düşmana Her zaman alnı açık başı dik dolaşsın milletimiz sokaklarda Dolaşsın ki cümle alem bilsin evlat Senin düşmanı nasıl alt edip milletini yaşattığını Biz bu gün varız ama yarın gelecek ve olmayacağız Ama evlat sen hep milletinin yanı başında ol Alnı açık başın dik yaşa bir ömür İçindeki ülke, bayrak, millet sevgisiyle...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |