"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Güneş doğuyor gökyüzünde Bulutları yara yara İnsanlar dağılıyor sokaklara İçlerindeki mutlulukla beraber Ben ise top oynuyorum çocuklarla Onlarla gülüp onlarla ağlıyorum Onların gülüşünde buluyorum sıcaklığı İnanıyorum gelecek bir gün mutlu günler Bakacağız mavi gökyüzüne Saracağız yüreklerimizi sevgiyle Çocuklar gibi şen olacağız Duramayacak karşımızda kötülükler Hafta sonunun gelişini bekler gibi Bekleyeceğiz mutlu geleceği, Doyasıya gülümsemeyi. Bir çiçeği koklar gibi koklayacağız mutluluğu Durmadan adımlar atıp Yürüyeceğiz güzel günlere Emin adımlarla Bakacağız mavi gökyüzüne Umutlarımızı yeşerteceğiz çiçek gibi Yüreklerimizi salacağız doğanın maviliğine Şimdi karanlıkta kalsakta hep beraber Bir gün bir sabah Doğacak bizler için de güneş Ve o gün geldiğinde Kapatacağız tüm ampülleri Karşımızda durup bize gülümseyen güneşle birlikte El ele yürüyeceğiz güzel günlere Umutlarımızı çiçeklerden toplayıp Dağıtacağız her bir kederli yüreğe Zindanları kötülüklere dar edip Hep beraber, kardeşçe yürüyeceğiz Şarkılar, türküler söyleyip Gideceğiz yalnız pazar günü olan pikniklere Nehirlerden ellerimizle suları alıp Serpeceğiz her bir yüreğe Mutluluğu her yürekte açtırırcasına Kendimizi doğanın yeşiline salıp Koşar adımlarla ilerleyeceğiz Bizi bekleyen güzel günleri görmeye Peri masallarında yaşar gibi Yaşayacağız mutlu sonları Yüzlerimizde hiç sönmeyen gülümsemeyle Yeter ki siz inanın çocuklar Siz de inanmazsanız ne ederiz Etrafımızı saran sanal ışık veren ampüllerle…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |