Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
Kırıldım bu gün kuşlara Beni yanlarına almadan Heybelerindeki sevinçle Bulutları yara yara Gittiler uzaklardaki Mutluluk ülkesine Oysa ki ben uçmak Kuşlarla bir gökyüzünde dolanmak Onların kanatlarında Hayatı görmek istiyordum Ki şimdi ben Bu küçük yüreğimde Büyük hüzün fırtınalarını yaşıyorum Dalga dalga çarpıyor yüzüme Acılar. Mavi gökyüzü, mavi deniz Çare olmuyor kanayan şiirlerime Kelimeler duruyor ağzımda. Yolu tıkanmış arabalar gibi Anlatamıyorum En güzel aşkları insanlara… Yüreğim cam kırıkları gibi dağıldı Her bir yere Toplayamıyorum bin parçaya bölünmüş Beni… Mücevhercesine akan yaşlarımı durduramıyorum Gidiyorlar kendi yollarında. Sustu bu gece deniz Yağmur ise ağladı şehrin üzerine Nefretini kusarcasına Bense yitirdim uçup giden kuşları Ellerimi uzatıpta tutamadım kanatlarından Bir serkeşlikte, Bir yanı sarp uçurum hayattan Bir şairin nasırlaşan elleri gibi Sürüp giden yıllarla birlikte Yaşlandım. Şimdi bir huzurevinde Sonunu yaşadığım hayatta Kışın geldiğini gören gözlerim, Ağlayan kalbim, Soğuyan ellerimle birlikte Gözlerimin gördüğü her giden kuşta Hatırlıyorum Yitirdiğim çocukluğumu…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |