Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella |
|
||||||||||
|
Bir sevgi gülümsedi bu gün bana Bir mutluluk parelendi hayallerimde. Bir gülücükte sevindi Masumiyet denizinde yıkanan kalbim. Hırçın rüzgarların ortasında kalmışcasına Üşüdü bu gün bedenim Nefretini kusan havada… Kaldırımlara bir gölge düştü bu gün. Yollara ektiğim sevgilerde Bir ruh, ruhumda can buldu. Bir hayal gerçeklerimde konuştu Bir sevgi, bir aşk vaadiyle… Dumanlı kafaların selamında unuttum Yüreğimde tazelenen bir sevgiyi. Bu gün penceremi bir sevgiliye açarken Doğadaki her şey bir renge çalmıştı Hava mavi, çimenler yeşildi Çiçekler rengarenk açıyordu Sevdiğim kahverengi gözleriyle bakıyordu bana Derken sokağın köşesinden Dost bir kara renkli adam geçiyordu Ve bir kuş kanatlarındaki gökkuşağı ile Süzülüyordu havada tebessümündeki sıcaklıkla Bu gece bir nefes gülümsedi bana Bir sokak lambasının altında. Yağan yağmurun tanelerinde Umut umut ıslanırken Yüzünü çevirdi bana bir sevgili Ellerini, ellerime verdi. Gözlerimi çevirdi yıldız gözlerine O an kayboldu bir karanlıkta. Çıkmaz sevgiler sokağında Mavi zırhlar kuşanan aşk. Bomboş kalan ellerimle Bıraktı beni yüreğime yağan yağmurlarda Bir başıma… Yürüdüğüm bu sokakta attığım her adımda Beni daha da yalnızlığa yaklaştırarak…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |