Süper bir icat olan ‘güvenli oda’ nüklüer ve biolojik saldırılara karşı tasarlanmış çok sağlam duvarlara sahip bir sığınma odasıdır. Bu odada genel ihtiyaçları giderecek her şey mevcuttur. Bu odayı kullanacak insanların yaklaşık 3 ay ihtiyaçlarını giderecek her şey bulunur. Bu odayı kullanmak zorunda olan kimse olmamasına karşı bir çok süper zenginin ve üst düzey siyasilerin sahip oldukları gerçeği göstermektedirki insanların korkuları vardır. Korkuları olan her insanın aslında bir sığınma odası vardır ve bu oda korkularına göre tasarlanmıştır. Bu odada kendilerini rahat ve güvende hissetmektedirler. Fakat bilmedikleri bir şey vardır bu odaları kullananların. Onlar ne kadar sağlam ne kadar güvenli ve nekadar ihtiyaçlarını giderebilecek bir oda yaparlarsa yapsınlar o odaya girmek isteyen insan oğlunu asla engelleyemezler. Sadece o anı biraz ertelerler. Önem arz eden işin temelidir her zaman.
Bir çakmak, bir kutu kibrit, bir batarya ve iki adet kabloyla uçurulmayacak yer yoktur. Önemli olan ateşleme sistemidir. Ve buna ulaşmak ise bu kadar basittir; çakmağın içindeki metal yayı çıkartıp kablonun bir ucunu bir tarafına diğer kabloyu diğer tarafına, kibritlerin tepelerinin kırıp bir yerde toplayın ve kablolarını bağladığınız metal yayı bu kibritlerin içine koyun. Sonra tek yapmanız gereken en az 3v luk bataryaya kabloları bağlamak bir tarafını + ya bir tarafını – ye işte küçük bir patlama daha büyükmü istiyorsunuz ateşleme sistemi artık elinizde patlayacak malzemeyi siz belirleyin, ekleyin. Zaman ayarlımı istiyorsunuz bir akrepli yelkovanlı saat yeterli. Uzaktan kumandalımı istiyorsunuz uzaktan kumandalı bir oyuncak araba işinizi görür yada oto alarmı. Yok ben hareket ayarlı istiyorummu diyorsunuz bir maus bile işinizi görür. Kendi güvenli odanıza o kadarda güvenmeyin basit şeylerle basit bir şekilde basitleştirile bilirsiniz. O yüzden bir yerlere sığınmak yerine her zaman savaşmayı tercih etmelisiniz. Eğer kaybedersem diye bir şey yoktur çünkü her şekilde kaybedersiniz kazanamadığınız sürece.