"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
***** Kardelene sormuşlar; “bütün çicekler sıradan yerlerde açıp insanlara yakın dururken sen neden böyle yüksek dağlarda ve özellìkle uçurum kenarında açarsın ?” demişler. Kardelen şöyle cevap vermiş. ''Gülü seven dikenini, menekşeyi seven rengini, beni seven ölümü göze alır."...!!!!! Ekleyen: Güzel Sözler Ve Müzik Diyari *** Shakespeare der ki: * Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar. * Hayat kısadır. Öyleyse hayatınızı sevin. Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve, - Konuşmadan önce dinleyin, - Yazmadan önce düşünün, - Harcamadan önce kazanın, - Dua etmeden önce bağışlayın, - İncitmeden önce hissedin, - Nefret etmeden önce sevin, - Vazgeçmeden önce çabalayın, - Ölmeden önce yaşayın. *Hayat budur. Onu hissedin, onu yaşayın ve ondan hoşnut olun. Testinin içinde ne varsa dışına da o sızar... Ekleyen: Şiirname ** "Sevdiğini mertçe seven kişi, pervane gibi özler ateşi. "Sevip de yanmaktan korkanın, masal anlatmaktır bütün işi". ömer hayyam ** Perdenin ardında fındık kırıyorlar, Fitneyi gerçek deyip filme sarıyorlar, Temiz çehren altında şeytan arıyorlar, Devir alçak, gün bozuk, vicdanlar suni Affet bizi sultanlar sultanı Kanuni, .. Mehmet Vehbi Devişoğlu Ekleyen: Ebediyat ** Gözleri Görmeyen Bir Genç Kız ve Bir Erkek Birbirlerine Deli Gibi Aşıklarmış . ....... . Erkek Sormuş : Gözlerin Görseydi Benimle Evlenirmiydin Diye ? Kız da : Tabi Senden Başka Kimim Varki Demiş.. Nyse Aradan Aylar Geçmiş Ve 1 Hayırsever Gözlerini Kıza Bağışlamış ve Kız O Zorlu Ameliyatı Geçirmiş..! Kız İlk Defa Sevdiği Kişiyi Göreceği İçin Çok Heyecanlıymış.! Bir de Ne Görsün ki Sevgilisinin Gözleri Yok . . ? :S Erkek Yine Sormuş : Sevgilim Ne Zaman Evleneceğiz Diye ? Kız da Senin Gözlerin Yok Deyip , Çekip Gitmiş..! Erkek Arkasından Bağırarak Şu İki Cümleyi Söylemiş : "GÖZLERİME İYİ BAK OLUR MU ?" Ekleyen: Sevgi ruhun güzelligidir ** Adamin biri bir kahveye girer ve 'Millet bana bakin!.. Size söylüyorum!. Tam 30 sene sonra ben bu kahveye gene geleciğim' der ve çıkar. Kahvedekiler 'Adam deli herhalde' diye fazla önemsemezler. Ve aradan 30 sene geçer. Aynı adam kahveye gene gelir ve der ki: -'Hatırladınız mı beni millet. Size demiştim 30 sene once, ben yine geleceğim diye. İşte geldim' der. Kahvedekiler tabi ki şaşırır. Adam devam eder.: '30 sene sonra gene geleceğim bu kahveye' der. Ve gider. aradan bi 30 sene daha geçer. Nesil değişmiştir 30 sene onceki insanlarin çocuklari kahvede oturmaktadir artik. Adam kahveden içeri girer. 'Bana Bakın Millet Ben Sizin babalariniza söyledim. Size de söyluyorum 30 sene sonra ben bu kahveye gene gelicem' der ve çıkar. Kahve milleti gene bunu takmaz. Aradan 30 sene geçer ve adam gene gelir. 'Beni hatırladınızmı millet 30 sene önce tekrar gelicem demiştim, işte geldim ve 30 sene sonra gelip sizin çocuklariniza da aynı şeyi söylicem' der ve gider. Aradan bi 30 Sene daha geçmiştir. Ve adam Gene Kahveye gelir. 'Bana Bakın Millet Ben sizin dedelerinize söyledim. Babalariniza söyledim, şimdi size söylüyorum tam 30 sene sonra ben bu kahveye gene gelicem' der ve gider. İçlerinden birisi 'Arkadaşlar bana bu olayi dedem anlatmiştı. Gelin hocaya gidelim, bu adam niye ölmüyor, nedir bunun hikmeti? diye soralım' der. Ve bir hocaya giderler. Hocaya durumu anlatirlar. Hoca 'Ben bu gece rüyaya yatayim. Azrail ile konuşayim. Bakayim niye canını almıyor bu adamın, size yarın haber veririm' der. Ve gece olunca hoca ruyaya yatar. Rüyasinda Azrail ile konuşur. 'Ya Azrail!. Sen bu şahısın canını niye almıyorsun' Azrail 'Zamanında bu adam bir dilek diledi. Ve bu dilegi kabul oldu. Onun için' der. Hoca 'Ne diledi Ya Azrail' diye sorar . Azrail, 'Allah'ım bana milli piyangodan büyük ikramiye çıkana kadar canımı alma diye diledi' der. Hoca 'E Allah istese buna büyük ikramiyeyi çikartamaz mı?' Azrail ' Çıkartmasına çikarir da!........ ŞEREFSİZ BİLET ALMIYOR Kİ....... Ekleyen: Komedi xD (kaan krbck tarafından))
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |