..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > osman demircan




7 Ekim 2011
Ah Leyla  
osman demircan
Yüreğimden kumlar dökülür Leyla'nın yoluna. Leyla yine de anlamaz beni. Bir çöl sıcaklığı altında yaksın beni, tenim pul pul olsun ve aşkın rüzgarıyla savursun beni isterim. Oysa Leyla bensizdir de ayak tabanlarına batan bir taş kadar bile değilim onun yolunda. Ufak bir acı bile yaşatamam ona. Ne geldiğiyimdir ne gittiğiyimdir. Leylanın düşüncesinde yokum, yüreğinde ise hiç yokum. Onun varlığı şiire susamış bir şairin kalemi gibidir bana. Onun varlığı içimdeki boşluğa dolan serin sular gibidir. Ah Leyla senin için çöle düşmeye razıyım.


:ADAE:
Yüreğimden kumlar dökülür Leyla'nın yoluna. Leyla yine de anlamaz beni. Bir çöl sıcaklığı altında yaksın beni, tenim pul pul olsun ve aşkın rüzgarıyla savursun beni isterim. Oysa Leyla bensizdir de ayak tabanlarına batan bir taş kadar bile değilim onun yolunda. Ufak bir acı bile yaşatamam ona. Ne geldiğiyimdir ne gittiğiyimdir. Leylanın düşüncesinde yokum, yüreğinde ise hiç yokum. Onun varlığı şiire susamış bir şairin kalemi gibidir bana. Onun varlığı içimdeki boşluğa dolan serin sular gibidir. Ah Leyla senin için çöle düşmeye razıyım. Yeter ki serap da olsan yüreğime bir su serp. Bana kimsenin yaşatamadığını yaşat. Bana nasılsın de, bana canını ne sıkmakta de, bana iyi misin de. Bana sözcükleri yalan dolu aşkın kitabını okutma. Bana inançlarından söz edip şeytan ayetleri ezberletme. Bana sel suları gibi, kirli sular gibi gelme. Bana onun bunun artığı gibi gelme. Bana tertemiz bir elbise gibi gel ki çuk diye otur üstüme. Bana gururlu çiçekler gibi gel. Böceklerle işin olmadan gel ki büyüklüğüne inanayım. Hayatıma çöplerini dökme. Hayatımı davranışlarınla, sözlerinle kirletme. Senin aşkın elimden düşmeyen tesbih gibi olsun. Sabrımda yanımda ol, duamda yanımda ol. Başka diyarlarda kızıl bir gün batımı olma. Gözlere yansıyan manzara, bir cennet parçası olma. Leyla benim aşkımdır, üşüyen kuşun sırtındaki tüyler kadar önemlidir. Her yanı acıyan bir yaralının baştan başa acı çekmesi gibidir onun aşkı. Ah Leyla beni anla. Sürrealist tablolar gibi beni duvarlarına as ve beni anla. Sevişmekten ve öpüşmekten başka hayalleri olmayan aşklar gibi olmasın aşkımız. Sana dokunduğumda kemiklerindeki ilik gibi kendimi hissedeyim. Seni öyle içselleştireyim. Bana dokunduğunda parmak uçlarında kalp atışlarını duyumsayayım. Kendimi sana şah damarı kadar yakın bulayım. Canın ve kanın ben olayım. Ah Leyla anla beni. Bir kangurunun kesesi gibi aç bana yüreğini. Zıplayalım mutluluktan göklere. Ah Leyla beni sarhoş eden şarabın kadehi gibisin. İçimi aşkla doldurmaktasın; fakat ne yazık ki bunu anlamamaktasın.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Frezya
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim
Uzak Mesafeli Aşklar
Evlen Benimle
Ey Kara Gözlüm
Boş Masa ve Sandalyeler Kadar Yalnızım
Açtım Yüreğimin Perdelerini
Gecelerimde Bir Mum Işığı Kadarsın

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Çam Ormanı
Seninle Açarım Perdelerimi Güne
Ey Tanrı'm Gazan Mübarek Olsun
Öyle Doluyum ki
Mavi Işık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.