Piminin çekilmesini bekleyen bir bombayım. Senin narin ellerine yakışmam. Sen git çiçek topla. Ben senin coğrafyanda bir gül bile olamam. O ellerin bana yakışmaz. Sen git yiğidim diyenlerle el ele tutuş. Ben yiğidim diyenlerin tespihi bile olamam. Sen git onların ellerine tut. Çünkü ben el değmemiş dağ çiçekleri kadar gururluyum. Birinin eline düşsem bomba gibi patlarım. Sen git günlük kahramanların eline tutuşturulan ödül ol. Onlar yanında masal kahramanı gibi dolaşsın. Benim gerçeklerim seni paramparça eder. Senin ellerin eldiven içine saklanır, benim parmaklarım hep kapı aralarına sıkışır. Ey sevgili ellerimde sana güle güle diyebilecek kadar güç bile yoktur. Seni yerden kaldıracak bir yiğit bul. Benim ellerim yerlerde yuvarlanır. Ellerimden ellerine yumuşaklık dokunmaz. Ellerim bir metal soğukluğundadır, parmaklarım pim gibidir. Bana dokunsan yüreğin parçalanır. Kanın gövdeni götürür. Beni sevsen yüreğin kırağı yemiş çimenler gibi olur, için üşür. Çünkü ben uçuruma doğru esen soğuk bir rüzgarım. Beni sevsen ya üşürsün ya korkarsın. Ey sevgili bana tutunamazsın. Beni seversen intihara benzersin. Her gün yüreğine batarım. Duygularına zarar veririm. Duygularını sert rüzgarlar gibi okşarım. İçin donar, korkarsın. Ey sevgili ellerine sürülen krem olmam. Kanım bulaşır parmaklarına. Ellerini yüzüne bile götüremezsin. Utancını bile saklayamazsın. Senin yüz akın olamam. Kanım bulaşır yüzüne. Tenin korkar tenimden. Ey sevgili canını yakan bir ateş olurum. Her yanına düşen kıvılcım olurum. Acı çektirmedik bir yanını bırakmam. Ey sevgili sana yakışmam. Ölümden korkmayan Azrail'in olurum. Sana melek duyarlığında yaklaşsam da korkarsın. Benim beyazım hiçbir beyaza benzemez. Benim beyazım soğuktan birbirine vuran dişlere benzer. Sonra konuşamazsın. Rüzgarımın esintisi bile camlarını kırar. Ellerin kanar, parmakların incinir. Sen git elleri çarşaf çarşaf masal kokan yiğitlerden aşklar satın al. Benim üç kuruşluk masallarım yok. Benim romanlarım bıçak ucuyla yazılır. Benim cümlelerimin her birinde acı vardır. Söyle sevgili benim cümlelerimi okuyacak kadar donanımlı mısın?