Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
Sol yanım üşür. Sanmayın ki meraktan Sağ yanım kuzular. Kıtlığın olduğu yerde Sağ yanım sağlak yanım Yangınlarla büyür Toprak arazi Yol şuhut Aklıyla küs Düşünmeyle münazaalı Şurada bir tabela Tebrikler geldiniz Diyordu; “sağa gider” Deveye hendek Aptalla buluşma, gerdek. Üç yüz yıldır Aynı şeyi yapıp Farklı şeyi beklerken Yine bir ses duydu "Sağa dön, marş" Sol yanım uyuşur Darmadağın Pervane gibi Işıkta toplaşır Kafasında huni Sahnede bir tuluat Bir yön tutmazla Dönel kavşakta En güzel yere En boku yazmışlar Girilmez Tek yol devrim Hışımla akar gider Kusur yanım Dikkat sol ile solumda Yolda çalışma var “Sola gidişler kapalı” Bu yolda Sollama yasağı Sağda kibrit var Bomba var, pala var Soldan gitmeyin Yol arızalı Kalaşnikoflu var Halkın kurtuluşu var Üreten ilişki emektir Emek: ekmektir, bilgisayardır Makinedir, genetiktir, eğitimdir Sibernetiktir kendi üzerine kendi etkime Emek diyemediği için halk der Zemin kaygan Sağa kayış var İyi durur Deli bakar Durgun durur Derin akar Sağını unutur Soluyla sakar Sonuç Dikkat Özel mülktür girilmez 29.05.2017 Fariza: Kişinin yapmakla zorunlu olduğu törece ödev. Ya da Tanrı buyruğu olan. Sibernetik: Kısaca sistemin geri iletime ile geri beslenmeli, geri haberleşmeli sınırlanmayla bir inşa oluşudur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |