"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Birgün deliler hastahanesinde doktorlar delileri muayene etmek için toplamış ve soru sormaya en küçüğünden başlamış: -Söyle bakalım evladım senin başın neresi demiş ve deli bacağını göstermiş, doktor: -Geç senden ümit yok,demiş ortanca deliye sormuş: -Söyle bakalım senin bacağın neresi? Demiş. Ddeli kolunu göstermiş, doktor: -Snden de ümit yok demiş, büyük deliye gelmiş sıra ve doktor: -Söyle bakalım senin kafan neresi ? Diye sormuş ve deli kafasını göstermiş; doktor bir tane daha sormuş: -Kolun neresi? Deli kolunu göstermiş, sonra doktor: -Afferin sen akıllısın, demiş. Deli de: karnını göstererek: -Buna akıl derler akıl, demiş. *** KAFAMA TAKMIYORUM Şiddetli ishal olan Temel, hastaneye kaldırılmış. Doktor, kısa bir muayeneden sonra, hastabakıcıya talimatını vermiş: -Hastamız şiddetli ishal, kendisini hemen tekerlekli sandalyeye oturtun ve ilgili servise götürün. Hastabakıcı Temel'i tekerlekli sandalyeye koymuş ama yanlışlıkla koridorun sonundaki psikiyatri servisine bırakmış. Aradan birkaç gün geçmiş. Temel'e ilk teşhisi koyan doktor, Temel'i psikiyatri servisinde görünce şaşkınlıkla sormuş: -Yahu sen ishaldin, ne arıyorsun psikiyatri servisinde: Temel kafasını sallamış: -Ne pileyum, sizin hastabakıcı puraya ceturdi... -Peki ishal durumun nasıl? -Aynen eskisi gibi ama... -Aması ne? -Artuk kafama takmayrum... ** BALIK MI TUTUYORSUN? Deli duvara oturmuş.Elindeki oltanın ucu sokağa sarkmış.... Yoldan geçen soruyor; - Orada balık mı tutuyorsun sen? - Hayır alık tutuyorum. - Tutabildin mi bari ? - Çook ... Seninle 23 oldu !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |