..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > BİNNUR EDİSAN




21 Temmuz 2003
Çocuklar  
BİNNUR EDİSAN
‘Hala, trip yapmak ne demek, mimar ne demek, sen neden yüzünü devamlı boyuyorsun?’


:AHFA:
ÇOCUKLAR

Son zamanlarda en keyifli sohbetleri yeğenim ile yapar oldum.Sorduğu sorulara, anlattığı hikayelere gülmekten hiçbir iş yapamaz oldum.Aslında moralimin çok bozuk olduğu bu dönemime ilaç oldu Serhatım.
Onun henüz bir aylık olan bir kardeşi var ve şu aralar tek çocukken, bir anda ‘abi’ sıfatının yükünü kaldırmakta güçlük çekiyor. Çok sıkıldığını iddia ederek bize taşınmasına en çok annem ve ben sevindik.Kardeşinin de onu uğurladığını hatta el salladığını anlattığı anılarına ‘Aaaa ne hoş’ derken annemle birbirimize bakar olduk.
Televizyon kumandasını tekeline alışına, sevdiği dizi bittiğinde ‘Nedeeeeeeeeeeeen bitti?’ diye ağlayışına, ‘Hala, trip yapmak ne demek, mimar ne demek, sen neden yüzünü devamlı boyuyorsun?’ gibi sorularına cevap aramak bile çok keyifli. Evimize neşe geldi.
Bugün ona evlerinde televizyonda ne izlediklerini sordum.Aynen aktarıyorum.
‘Şimdi eve ben geldiğimde bilgisayarda bişey izlemek istemezsem televizyonu açıyorum.Çizgi film, çizgi film, çizgi film, çizgi film diyorum annemle babamda film, film, film diyorlar’
‘Eeee, sonra ne izliyorsunuz halam?’
‘Annemle babam da çizgi film izliyorlar’ dedi.Bu bir uyarıydı ‘Eğer benim istediğim kanal dışında bir şey izlemek istersen, annemle babam bunu başaramadı sen de başaramazsın, hiç uğraşma bence!’ demekti.Ben haddimi bilirim yahu.
Evde birinin biraz daha otoriter olması konusundaki araştırmalar sonucunda bu görevin bana tahsis edilmesi canımı sıkmakta.Yemek konusundaki ağıtlarda annemin ‘Yardım et lütfen’ bakışlarını üzerimde hissettiğimde ‘Ne oluyor yine, neden anne yemek yenmiyor?’ diyebiliyorum sadece.Kıyamıyorum.
Anne olma ihtimalimi düşünüce, bu işin beni aştığına karar verdim.Keyifli bir o kadar da hassas bir görev sanki.Bir bedenin nefes almasına aracılık yapıp, canınızdan bir can dünyaya getirmek zaten çok ilginç. Anne olmak? Hoş olabilirdi. Eee, evlilik yaşını da geçme sınırındayım, bu konuyu düşünmek lazım:)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Tatlı Huzur
Büyüdüm
Yeni Bir Yıl
Annem
Yaşamak.
Aldanışlar
Kapı
Mevsim Kış Olunca
Hafıza Kaybı
Yazmak ve Yaşamak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mutlu Kal... Hoşça Kal
Ayrılıklar da Şerefli Olmalı
Silmedim, beyaza boyadım
İş Yeri Kuralları!
Anlatıyor Gibiydim
Bir Aşk Daha Bitti
İnsan İlişkileri
Gidiyor Bu Şehirden
Yokluğun Bir İç Deniz
Çapkın Erkek (Kadın)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağladığın Gecelerin Hatırına [Şiir]
Merak Et! [Şiir]
Kadın ve Saçları [Öykü]
Sevmeyi Öğretin! [Eleştiri]
Ne Aydın Bir Bilgelik! [Eleştiri]
Teşekkürler Ebru Gündeş [Eleştiri]


BİNNUR EDİSAN kimdir?

Yazarak, konuşarak, öğrenerek, öğreterek ve susarak yaşıyor:) Daktilo şaryosundaki parmak dansına bayılıyor:) Bir yudum insan. Binnur Edisan :)

Etkilendiği Yazarlar:
William Shakespeare, George Orwell, Albert Camus, Henry Miller, Franz Kafka, Borges, Ahmet Arif, Can Yücel, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BİNNUR EDİSAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.