..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Tayyibe Atay




7 Ekim 2003
TV ve Ben -2-  
Tayyibe Atay
Hadi bakalım Gültekin! “kayma” diyecek misin bana da!J))))


:BBHF:
Ben genelde TRT kanallarını izliyorum. bir yığın nedenim var bu kanalları izlemek için...bir kere öteki kanallar bana hitap etmiyor; yaşıma, sesime, ahlakıma, kültürüme uymadıklarından ötürü...sonu gelmeyen Brezilya dizilerini de izlemeye sabrım yetmiyor...bu yetmiyormuş gibi,  son zamanlarda konaklı, ağalı diziler de başlamadı mı, kahroluyorum inanın!..”konaklarda ağalar yaşarken halkın nerelerde yaşadığı unutulan devirlere doğru mu gidiyoruz demekten” kendimi alamıyorum...(gerçi her devirde ağalarımız olmuştur ya, neyse!..) düpedüz özendiriyorlar ağalar gibi yaşamaya insanımızı...söyleyin allahaşkına!.. bu memleket kimden çekti ağalardan çektiği kadar?..
 
TRT-3 ü  izlemeyi çok seviyorum. hımbıl bir toplumun spor yapan yanını gösterdiği için...İzedebiyat’ta Gültekin Bayır (bey mi desem, bayan mı, anlayamadım resminden, özür!..) “Koşma Süreyya” adlı bir yazı girmiş, okudum ve çok beğendim.  nasıl  da eleştirmiş bizim spor alanındaki noksanlarımızı...aşk olsun Gültekin’e!...bir yakalarsam alnından öpeceğim, bilesiniz...
 
Dün akşam işlerimi bitirdim, geçtim gene televizyon karşısına...elimde bir bardak soğuk su!..bilgisayarımı açıp yeni yazıları okumaktı asıl amacım ama orası çok pahalı geliyor; cüzdan yakıyor...www.soygun.net koymuşlar bu yüzden internetin adınıJ))ne kadar doğru, ne kadar gerçek!..bizim insanımızın yakıştırmalarına, durumlara çözüm getiren aklına, elastikiyetine bayılıyorum!..ama sadece bunu yapıyoruz biz, başka türlü çıkmıyor sesimiz(!) inim inim inliyoruz yalnızca!..bacaklarımız gitgide inceliyor, yükümüz gitgide büyüyor...”adım atacak halim var” diyene aşk olsun!..TV  ucuz  hiç değilse!..neredeyse yemin edecektim bilgisayar kullanmayacağıma dair, lakin duramıyorum ki bu İzedebiyatsız!..o mıknatıs, ben çivi!...bir çivi de TRT-3, ben mıknatıs bu kez...çektim gözlerime TV-3  ekranını, bakıyorum ve yaşıyorum gördüklerimi...
 
bir bayan, bir de erkek patenci..buz üstünde kayıyorlar..kadın o kadar minicik ki; tam ben kadar!..erkekse ikiye katlar kadını, hayır beniJ))dalyan gibi mübarek!..hangi toprağın bitek-sulak tarlasında büyüdüğünü düşünmeden aşık oluyorum ona...sarı, dalgalı saçları, mavi gözleri, atletik vücudu var; incecik üstelik...yanında kayan patenci bayandan izin bile almaya gerek duymadan onunla kaymaya başlıyorum...ayaklarım altında yatan buza öyle bir basıyorum ki, düşmeme imkan yok!..minicik, sarı, etek uçları gül desenli, tafta elbisemin göğüslerimi açıkta bırakan dekoltesine hiç aldırmıyorum; kayıyor kayıyorum...saçlarıma dolan rüzgarın okşayışı, tarayışı, diplerinde biriken terlerimi silip temizlemesi mutluluk veriyor bana...tribünlerde bulunan onlarca insan gözünün bana dikilen bakışlarına aldırmaksızın kendimden geçiyorum...gözüm, dans ettiğim, birlikte kaydığım, adeta erotik bir şova dönen gösterime ortak olan kişiden başkasını görmüyor artık...o da memnun ki bu durumdan bana ayak uyduruyor...işte çevresinde fır dönüp boynuna sarılıyorum ve ta gözlerinin içine bakıyorum; “beni öp!” dercesine...canına minnet ama o utanıyor ve beni itiyor pistin ortasına doğru; kırılıyorum ve kapanıyorum buzun üstüne...dayanamıyor bu halime, gelip kollarımdan tutuyor ve kaldırıyor beni olduğum yerden...taaa başının üzerine kadar!. avuç içine saklanan kuş misali titriyorum ama belli etmiyorum korktuğumu; öylece duruyorum...onun yorulduğu aklıma gelene kadar duruyorum avuçları içinde...özellikle yorulmasını istiyorum; “cezasını çekmeli” diyorum...yine de kıyamayıp vazgeçiyorum bu inadımdan; önce omuzlarına basıyorum, sonra kalçalarından aşağı süzülüyorum...kaçmak istiyorum ama  o elimi sımsıkı tutmuş, bırakmıyor...birlikte, el ele kayıyoruz pistin her yerini...kaç  helezon çizdik kim bilir, sayamadım!..duran müzikle birlikte bitiyor  kayışımız... pistin tam ortasındayız şimdi.  O, dizinin birini kıvırıp oturmuş yere; kucağında ben!..kollarım gene boynunda, gözlerim gene gözlerinde...derken başım düşüveriyor sol omzuna..alkışlarla kendime geliyorum...dünya şampiyonuyum artık!...
 
 Hadi bakalım Gültekin! “kayma” diyecek misin bana da!J))))

 
(devam edecek)

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Slm!
Gönderen: Duygu Kubat / Ankara/Türkiye
3 Şubat 2005
Merhaba! Ufak ufak da olsa bu tv sektörüne girmeye çalışan biri olarak tebrikler. Ayağın sağlam yere basıyordur ama bu kayma işi de güzel oldu :)))

:: Kay kaymasına da !!! Ben pesimist günlerin sonları
Gönderen: Gültekin / İstanbul
15 Ekim 2003
Eylem olan kaymanın iki ana türünü bilirim (biri daha varda onun yeri değil) biri istemli biri istemsiz. Buzun üstünde istemli bir şekilde kayan bir çifte bakıp yarı erotik masalımsı fikirlere gark olan yüreciğinizi kutsarım haddim olmayarak. Lakin birde buzun vesairenin üstünde istem dışı kayma vardır ki insanı en iyimser tahminle rezil eden bir durum olup sakat bırakmaya kadar götürebilir aslında. Ama ben bardağın yarısı boş diyeceğim pek sayın TAYYİBE hanım :) Kaymayın. Ayağınız yere sağlam bassın emi ? Ayağınız kaymasın kimse kaydırmasın. Haa unutmadan Testesteron dur kanımda çokça olan horman. Yani sen saçlarımın kusura bakma onlar çirkin yüzümü gizlemeye yaramaktalar ...

:: J"""
Gönderen: nida / ist
9 Ekim 2003
E, kay be Tayyibe...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ey Hayat
Selam Efendim
Operasyon
Çüşşş
Acı Tatlı
Portakal
Havama Bak Hele
Anneyiz Biz
Hey Kadınlar
Çatılar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sinekler
Amma Uçmuşuz
İmam Olacağım
Zırlamayı Bırak
Zamana Kırıntı
Ah Canım
Bitanemi
Dedüdü Dedüdü
Hımbıl Gençlik
Türlü Yaptım Türlü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Araba [Şiir]
Bizim Otobüs [Şiir]
Masa 2 [Şiir]
Bostan [Şiir]
Pezoooo [Şiir]
Köprü [Şiir]
Tavşan [Şiir]
Ötanazi [Şiir]
Damlacıklar 4 [Şiir]
İçsel Haber [Şiir]


Tayyibe Atay kimdir?

Yeni şiirin,uzun yıllar yazmama rağmen yeni şairiyim. İnternet ortamı sayesinde okuyucu önüne çıktım henüz. Ne kadar şair olduğumun yanıtını ise okuyucuya bırakıyorum. Bayan yazarların çok az olduğu bir ülkede,duygu ve düşüncelerimi,şiirin ruhu okşayan ,elleyen tarafıyla anlatmaya çalışıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Arif,Behçet Necatigil,Nihat Behram...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.