kış ortası bostan ektim
adını 'çocuk' koydum...
yaz ortası yağdı kar
adını 'çocuk' koydum...
baharı bilmeden geçti çocuklar
bostanı yoldum...
ağladı korkuluk...
t.a
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

kış ortası bostan ektim
adını 'çocuk' koydum...
yaz ortası yağdı kar
adını 'çocuk' koydum...
baharı bilmeden geçti çocuklar
bostanı yoldum...
ağladı korkuluk...
t.a