"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Gözlerimi kapayabileceğim kadarına cesaret edebiliyorum…. Gözlerimi kapadığım kadar gelebilmeye cesaret edebiliyorum…. Gözlerimi ellerinle kapamak, senden bir parça, yüreğinden bir peçe ile kapamak. Sonra ellerimden tutman, ellerimden ve yüreğimin ellerinden. Neresi olduğunu, zamanın kaçı gösterdiğini bilmediğim bir yerde, sana bir soluk kadar yakın olmak. Seninle konuşmak, belki de susmak ve sadece seni duymak. Avuçlarımın içinde ellerini, tenini, teninde yüreğinin sıcağını hissetmek. Ve tam orada, zamanın bilmediğim, düşünmek istemediğim o anında, arada upuzun görünen, ama solumda çırpınan kuşa bir soluk kadar yakın olduğun mesafeleri kısaltmak. Seni duymak… Sadece seni. Gözlerim kapalı evrenin sessizliğe gömülüşüne şahit olmak. A’ların, B’lerin, bu güne kadar anlamsızca sarf ettiğim 29 harfin sende, sesinde anlam buluşuna şahit olmak. Anlatman, dinlemem. Her gün duyduğum hangi sese tanıdık sesin? Her gün kokladığım hangi kokuya aşina kokun? Denklemler kurmak sana dair, ikilemler oluşturmak. Kör olmak… Körebe oynamak… Ellerinden tutup, her şeyi sana bırakıp, yüreğine inanıp yolumu bulmak, sendelediğimde sımsıkı tutacağına inanmak, engebelerden beni sakınacağını bilmek. Neresi olduğu önemli olmayan yere sen varsın diye gitmek. Seni bilmek.. Seni duymak.. Sende bilirsin ki sevgili, arkadaş, dost….Ne kadar korkulursa korkulsun, yenilgi bilinse de bilinmese de, her yolun, her oyunun, her masalın sonuna varmak var. Sona varmak. Sana varmak, sobelemek, yakalamak, tutmak.. PEÇEYİ İNDİRMEK! ….Ya her şey güzel olmazsa! Ya her şey aynı kalmazsa! Ya oyunda kazanılmazsa! Beni götürdüğün o yerde kimsesiz kalmak, kalmak, yok olmak…..?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sevgi ÖRENGÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |