İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
Ve kimbilir hangi limana demir atmak istemiştir günbegün. Dili olsa da şöyle bir konuşabilsem kalbimle,derteleşebilsem özgürce... Ve tüm kaygılarımı, coşkularımı, sevinçlerimi, tatlı heyecanlarımı ve en deli sevdalarımı masaya yatırabilseydik tek tek büyük bir ustalıkla... Sonra ben, elimde kalan son aşk kırıntılarıyla başbaşa kalıp, saatlerce hatta günlerce mavi sahilleri dolaşsaydım yalınayak...Ayağıma batan her taş parçasının yüreğimdeki sızıyı kapatmasını dileseydim... Sokakları tek tek arşınlayıp, ağlayan bir çocuğu bir demet papatyayla susturabilmek, bir kedinin gözlerindeki ışıltıyı yakalayabilseydim... Sonra bugüne kadar yapmaya cesaret edemediğim ne varsa yapmalı, ilk kez turuncu bir giysi giymeli, hiç sevmediğim halde fosforlu bir elbiseyle kalabalıkta göz kamaştırmalı, bir külah dondurmayı insanların gözlerinin içine bakarak tüketmeli, hatta meltem rüzgarları eşliğinde motorsiklete binmeli... Yaşananların ardından da kalbimi karşıma alıp "şimdi mutlumusun?"... "sadece senin için , içimden geldiği gibiydim birkaç gün... şimdi iyimisin?" ... diye sormak isterdim... Aldığım yanıt değil, bundan sonraki sevgiler, gerçek, anlamlı, adam gibi sevgiler, aşklar önemli... Ben yüreğimden, kalbimden defalarca özür diledim... Şimdi sıra sizde, unutmayın hiçbir şey için geç değil!... Hele aşk için hiç geç değil...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © müge eralp kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |