Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana |
|
||||||||||
|
içinizde bir sivrisineğin nasıl güldüğünü bileniniz varsa, öyle gülüyor sivrisinek bana..keh keh keh....sonra vız diyerek uçup gidiyor, beni kendimle baş başa bırakarak... yalnızlığım büyüyor.... yalnız kaldığımın farkına varmak garip bir hüzün yüklüyor ruhuna...gökyüzüm kararıyor...gri renkli bulutlar gelip oturuyor gözlerime davetsiz...boş boş bakmaya başlıyorum çevreme.. pencereler,duvarlar,eşyalar, gökyüzü, kuşlar, tüm sevdiğim ve özlediğim şeyler,tanrı yitiriveriyor sanki anlamını...bir boşluğun içine düşüyorum birden...buluttan düşen yağmur misali nereye düşeceğim belli değil artık...susuz kalan bir çiçeğin yaprağına düşmeyi yeğlerim çoğu kez...ama olmuyor!..aksine suyun çok olduğu bir denizdir düştüğüm yer...onca çok suyun içinde kaybolur gidiyorum... bugün taşlar bağlanmış sanki her yanıma...yerimden kalkmak istemiyorum..dokunmasın bana hiç kimse!!..hatta gözlerimi yumsam, görmesem yapılacak işlerin yüzünü...nasılsa tamamlayamadım bir türlü...ben yamadıkça, onlar yırtıldı...oralarını buralarını görmekten bıktım da onlar bıkmadı hala göstermekten..ne inatçı şeyler ya!..”bak bak!..diyorlar durup dururken, lütfen beni gıdıklar mısın? Onlarla oynaşacak,onları okşayacak hal mi kaldı bende!..onları her şevişimde kendimden kaybetmişim..kimi gözümün ferini çalmış, kimi etimin tadını...kimi de direnme gücümü... pencereye asılan perdede yitmiş günışığım geceye düşmüşüm!.... halkalarına iliştirmişim sabrımı dökülmş... oda kapılarına kilit olmuşum içeri girememiş aşk ve sevgi ve de dışarı çıkamamış içimde uçan kuş; ölmüş... ama ben yaşıyorum hala yüreğimde aşkın kıpırtısı ayağımda deniz....... avuçlarımda bir balığın açılıp kapanan solungacı... sağaltılarında hayat bir hoş!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |