Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Yanaklarımda beliren o yüreğim rengindeki aşk senin varlığınla alevlere veriyordu kendini.Yanmayı seviyordum.Senin kalbine dokunmadan geçen aşkın içimde oluşturduğu cesareti hayatıma bir ödül sayıyor, yüreğimde büyüyen yangında,canımın acısına karşın sana olan o sıcak duygunun yakıcılığını seviyordum.Seni seviyordum,sen bilmiyordun. Düşlerime dost,gerçeğe yalancı hayallerimle seni yazıyordum her satırına ömrümün.Ellerinin sıcaklığını kendi ellerimden alarak seni veriyordum kendime.Senin cümlelerinden kestiğim her güzel kelimeyi biriktiriyor,sonra bir cerrah titizliğiyle her cümleyi kendi yüreğime ekliyordum ağlıyordum,acıyordu sensiz yanım.Senin gözlerinde gülüyordu,gecenin nefesinde üşüyen yüreğim,sonra sabah oluyor,güneşler gülüyordu.Güneş gözlü sevgili hayasızlığın en doruk noktasında kanayan yanlarım hep uzaktı sen aklımdayken,bir hayatın vardı benden uzak.Bir hayatım vardı benim,adı sen ve sensizliğe tutsak… Düşlerimin en güzel yanı oluyordun.Sessiz geçen gemileri izliyordum med-cezir yüreğinde bir gece göğsünde uyuyor bir gece saçlarıma ellerini veriyordum.Kısa cümleler kuruyorduk beraber geceye, biliyordum hayaldi sesinin hayalimdeki müziği,aşktı ve koca bir yalandı içime süzülen sensizlik. İmkansızlığa yazılmıştı bu hikayenin sonu,okumak acıtıyordu sensizlikle kanayan yanlarımı ama ben seni seviyordum.Geceler biliyordu seni,düşlerim ve aşk biliyordu,sensiz ölmekten korkan yanım biliyordu,hayat biliyordu.Sen bilmiyordun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNEM SEMERCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |