..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Edebiyat yaşamın öncüsüdür, onu öykünmez, ona istediği biçimi verir. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > SİNEM SEMERCİ




12 Ağustos 2007
Hoşgeldin...  
Cennet kokulu melek...

SİNEM SEMERCİ


Dünyamıza güneş getiren gözlerinle,anlamsız gülümsemeni gördüm ilk,sonra kokun sardı etrafı,varlığına sanki yıllar öncesinden sahipti ruhum.Nefes alıp verişlerinde yapabileceğim tek şey vardı küçücük ellerin için,seni bizi bağışlayana şüküretmek.


:AIBA:
Hoşgeldin,cennet kokulu melek...
İçinden geldiğin hayattan çok daha acımasız ama çok daha tatlı bir yer olan Dünyamıza,aramıza hoşgeldin.Aylarca bekledik gelmeni,senin bilmediğin ve uzun bir süre ne olduğunu bilemeyeceğin armağanlarla,hayatımıza gireceğin o günü bekledik.
Geldin...
Dünyamıza güneş getiren gözlerinle,anlamsız gülümsemeni gördüm ilk kez sonra kokun sardı etrafı,varlığına sanki yıllar öncesinden sahipti ruhum.Nefes alıp verişlerinde yapabileceğim tek şey vardı küçücük ellerin için,seni bizi bağışlayana şüküretmek.Sevgiye inanışlarım senin adınla aynı olan yüreğimi acıtan o adamın,babamın gidişiyle tükendiği bu zamanlarda,sen hayat oldun bebek,su oldun özlemle yanan yüreğime,yüreğimize.
Burası zor bebek,burası sahte,günah ama tatlı,yaşamaya isyan edeceğin günler olacak belki,ama hayatımıza girdiğin şu günleri bilseydin,görebilseydin nasıl hayat olduğunu gelişinin,çok iyi anlardı şu an küçücük olan yüreğin.
Saatlerce seni izledim dün gece,ellerini,dudaklarını dokunmaya kıyamadığım küçük bedenini. Durmaksızın konuştum seninle beni anlattım,anneni,babanı ve seni hiç göremeyen dedeni. O boşlukta kaybolan bakışların ara sıra değdiğinde gözlerime, içimdeki tüm kuşları saldım bebek,çünki içimin o senden biraz büyük olan küçük çocuğu biliyordu beni anladığını...

Yıllar herzaman yaptığı gibi bugünün ardı sıra geçip gidicek ve birgün tutmaya kıyamadığım o ufacık ellerin,bedenin ve yüreğin kocaman bir hayata verecek kendini,şimdi tek dileğim seni bize veren o yüce ALLAHIM en güzel yolu çizmiş olsun sana, mutluluğu,bizim içimize verdiğin hayatı,yaşamayı.
Yeniden hoşgeldin bebek ve iyiki geldin...





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bilsen Aşk Bu Kadar Acıtır Mıydı?
Kolay Olsa Gitmek,giderdim
Faili Mechul Bir Cinayetti Aşk
Seni Seviyordum Ama Sen Bilmiyordun...
Bana Bir Masal Anlat Baba...
Gidene Söylenemeyen Şarkılarım Var,mutlulukla Takas Edilir...
Artık Aşklarda Büyüdük Biz...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlamsız Replik
Anlamsız Replik
Ben Böyle Olsun İstemedim
Gerçek ve Masal…hangisi Gerçek Hangisi Masal…
Yalın Hali Yalnızlığın
Sorgu Zamanlarına Dair...
Y - A - Ş - L - A - N - D - I
Hangi Düşte Boğuldu Hayallerini Bulutlara Yazan Çocukluğum
Biz Geç Kalmış Yaşamlara Açtık Gözlerimizi
Çiçekleri Ruhuna Armağan Et

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ağlamışız [Şiir]
Düşlerini Bana Ver [Şiir]
Seni Sevmiyordum [Şiir]
Bir Şair Asıldı Geceye... [Şiir]
Son Bir Zar Daha [Şiir]
Aralık'ı Hiç Sevmem Ben [Şiir]
Gemiler [Şiir]
Yaralarıma Dokunuyor Zaman [Şiir]
Şimdi Sen Yoksun Ya... [Şiir]
Gözlerinde Büyüttüğüm Pembe Düşlerimle Gidiyorum Ben... [Şiir]


SİNEM SEMERCİ kimdir?

GÜLÜMSEYEN BİR ÇOCUK. . .

Etkilendiği Yazarlar:
FRANZ KAFKA, STEFAN ZWEIG, NURULLAH ATAÇ


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © SİNEM SEMERCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.