Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Hiçbir iyilik istemem kimseden. Çünkü iyiliğe inancım kalmadı artık. Herkes kendine güneş. Bütün dünyam karanlık. Neden insanlar bu kadar küçülür. Tüm insanlar toz duman olur. Artık ayrılık rüzgarları eser başımda. Dünyada insanlık un ufak olur. Aynı dili konuşsam da sevgilim senle, tüm kelimelerin yabancı bana. Hoyratça harcanır bütün sözcükler dudaklarda. Kimse sevgiden bahsetmesin bana. Bütün kelimeler benden uzak dursun. Sonu gelmez dertlerim yeter bana. Sabır denen kelimeyi vurdum sırtıma. Kimse sevgiden bahsetmesin bana. Dünya kimlerin elinde kalır? Kimse avuçlarından su vermesin bana. İnsanlık bir yudum sevgiden ibaret. Ölsem dahi kimse şefkat göstermesin bana, beni ağlatanlar dokunmasınlar gözyaşlarıma. Görmek istemem kimseden sevgi adına ne varsa. Kelimeler artık benden uzak dursun. Çünkü boş sözlere karnım tok artık. Kimsenin yüreğinde, beyninde yok bir zenginlik. Akıl yoksunluğuyla, sevgi yoksunluğuyla kimse gelmesin bana. Kimse sevgiden bahsetmesin bana. Bir insan örneği yeter bana. Hepsi aynı değil mi sonuçta. Herkes gözyaşlarıyla gelir bana. Zehir kusar yarınlarıma. Aynı dili konuşsam da sevgilim senle, tüm kelimelerin yabancı bana. Hoyratça harcanır bütün sözcükler dudaklarda. Kimse sevgiden bahsetmesin bana.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |