Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
on iki kurşunluk bir löbye sus ölçer algım ve yeşil saçlı bir anne hepsi pamuk kağıt ve helvadan ibaret bu gece kessen de beni küçük iskender ölmeyecek ufuğa bak gitmeyecek geceye bak bitmeyecek kessen de nefesimi seslerinden bir güfteyle içime doğru gözlerin ellerimdeki ellerin ve on iki kurşunluk bu 'löbye' hiç bir nesneyi tanımlamaya yetmeyecek ardışık kelimeler ardışık titremeler içimde yıkılır ardışan her bir yer içime doğru özlemin özleminden geçtiğim bu sefer hiç kimseyi öldürmeyecek yetersiz ayrılıklar yetersiz sarılmalarla seninle sanki iki yana düşen saçlarımı geceler sanki seninle el ele bir hüzün bahçesinde üstüme abanıp yakılan uykularımla odamda zifiri kara rengimden bihaber odamda ızdırabın ucundan fitillenen sigarayla izmariti bastığım duvarlarımı kırmızı bir tablaya söndürecek seninle oluşan yorugunluğumu kimse benden bilmeyecek odamda zifir hala kara gözlerimi kapattığım yer seni benden saklayıp sıcacık üşüyecek ne demişti bir nilgün marmara ''ey iki adımlık yer küre bütün arka bahçelerini gördüm ben'' aynı dizeyi bu gece benden biri gözlerinden izleyecek geceler sanki seninle el ele hüzün bahçesinde ayrılık pozisyonunda bir gülümsemeyle beni senden on iki kurşunluk löbye ile kesecek ve bir 'löbye' henüz hiç bir nesne değilken bendeki yerini hali hazırda hiç kimse tdk' ile betimleyemeyecek..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |