"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Evet, Sen,sen,sen…Gene SEN!… Ammaaa…Bilmem farkında mısın, Elden gidiyor ülken? * Önce fırkalara(partilere) bölündük. Sonra sağcı,solcu diye bölündük. Sonra alevi,sünni diye bölündük. Sonra Türk,Kürt diye bölündük. Sonra.sonra,sonra… Ülkücü/devrimci, milliyetçi/ulusalcı, devrimci/muhafazakar, kemalist/Atatürkçü, dindar/ateist, emekçi/patron, faşist/komünist, Amerikancı/Rusyacı, falancı/filancı diye bölündük de bölündük…. * Bu bölünmede en büyük vebal kendilerini "toplum önderleri" olarak kabul ettiğimiz liderlerindir.Onlar bizleri birleştireceklerine farkında olmadan tam tersini yaptılar. O nedenle bu sayın toplum önderlerine seslenmek istiyorum: Sayın Pamukoğlu, Sayın Okuyan, Sayın Yaşar Nuri Öztürk, Sayın Zeki Sezer, Sayın Topçu, Sayın Zeybek, Sayın Perinçek, Sayın Özkan, Sayın Şener Sayın… Sayın…. (Daha onlarcasını ekleyebilirsiniz) * Sizlerin vatanseverliğinizden, yeteneklerinizden, bilginizden asla şüphemiz yok. Hepiniz birbirinizden değerlisiniz;ama ayrı ayrı partilerle seçimlere girmeye kalkmanız ne size ne de ülkeye bir şey kazandıracaktır. Tek başınıza iktidar olamayacağınızı bile bile bu halk size oy vermez.Halk sizi çok seviyor olabilir,sizin iktidara gelmenizi istiyor da olabilir.Ama bunun imkansız olduğunu anlayabilecek kadar da sezgi sahibidir.Sanırım rahmetli Osman Bölükbaşı'nın "alkışlar bana,oylar başka partilere" sitemini duymuşsunuzdur. Alacağınız binde bir ila yüzde beş arasındaki oy ile belki "geçen seçime göre oy yüzdemizi şu kadar artırdık" diye övünecek, "sayın başkanım" hitaplarını bir süre daha duyacaksınız,ama her geçen gün biraz daha fazla kan kaybeden bu ülkenin elden çıkışını gözyaşları içinde izlemek zorunda da kalacaksınız. * Türkiye,Cumhuriyet tarihinin en önemli,en tehlikeli virajına girmiş bulunuyor. Tarafsız birçok toplumbilimci bunu söylüyor. Bu millet bir kez daha varoluş mücadelesi veriyor. O nedenle kırgınlıkları,küskünlükleri,şahsi çıkarları,kızgınlıkları,hepsinden önemlisi egoist düşünceleri bir tarafa atıp siyasi görüşümüze uygun olan muhalefetteki iki büyük partiden birinin içinde yer alıp güçlerimizi birleştirmeliyiz.Fikirdaşlarınızla bir hesaplaşma planlıyorsanız bunu şimdilik erteleyip ülke selamete çıktıktan sonra yapabilirsiniz. * "Ben baş olmak istiyorum.Ben o partidekilere kırgınım.O parti benim kıymetimi anlamadı.Onlar bir zamanlar beni kovmuşlardı.Onlarla birlikte olmaktansa…" gibi yaklaşımlar içinde iseniz tabii ki bizim söylediklerimizin hepsi boşa gitmiş demektir. O nedenle sayın toplum önderleri, Komutan olmak için değil CHP ya da MHP'de bir nefer olmak amacıyla bu siyasi oluşumlardaki yerinizi almalısınız. * SON SÖZ Sayın toplum önderleri : Tarihte unutulan, adı anılmayan binlerce komutan varken Karafatma, Ulubatlı Hasan, Seyit Onbaşı gibi binlerce "NEFER" in altın harflerle yazılmış adları aynı tarihin sayfalarını süslemiyor mu?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |