Ben derdimi taş yaptım da denize attım. Yüreğim öyle yalnız ki bir insan bu kadar sevgi dolu iken bu kadar sıcak duygular içindeylen nasıl olurdu da bu kadar soğuk düşler yaşardı? Kimi incittim de yalnızlık kaderim oldu. Öyle bir uçurumdayım ki ne dağ ne kayalık düştüğüm bu yalnızlık çukurundan daha fazla acı yaşatabilirdi bana. Bir ummanın ortasında, karanlık suların içinde, düşten ve rüyalardan uzak yatmaktayım. Kim bana can ve kan katabilir ki? Düştüm de yerlere bir of diyemedim. Of of tutuldu dilim. Şöyle kır çiçeğine eğilip hayat ne güzel diyemedim. En basit hareketleri bile yapamadım. Bağıra bağıra seni seviyorum diyemedim. Sevgisizliğimi taş yaptım da sektire sektire denize attım. Yoksa kendimi atacaktım o çok sevdiğim denizin sularına. Sevdiğimin yüreğine bir kor gibi düşecektim. Oysa ben denizde ölmek değil, denizde gömülmek isterim. Bu da sana visayetim olsun ey derin hayallerimin deniz kızı ve eftelyası. Bir masal tadında yaşamadım ama bir masal tadında sevdim seni eftelya. Seni ben bir yumruğun, sıkalan parmaklarının kanattığı avuç içlerinin kırmızısıyla sevdim. Bu yüzden ellerimi tetiğe götürüp alnıma bir kurşun sıkamadım eftalya. Başıma gelen en büyük felaket bu oldu deniz ülkesinin masal kızı. Beni dövdüler, beni yaktılar, beni bir kağıt gibi buruşturup çöpe attılar eftelya. Ben sadece seni hak etmiştim oysa. Bir fahişenin yazdığı romanın konusu duru bir suda tertemiz nilüferler olsa da, o fahişenin adı hiçbir zaman temize çıkmadı eftelya. Cümleler onun kitabında hep beyazken, başkalarının kitabında hep simsiyah oldu eftelya. Bu yüzden sırf bu yüzden eftelya fahişenin nilüfer beyazındaki kitabı hoyrat ellerin avuçlarında hep şehvet koktu. Gül kokulu cümlelerle dolu roman yazdığında da hiçbir şey değişmedi eftelya. Romanın adı temize çıkmadı eftelya, eftelya. Ben ise o fahişenin gül kokan romanın başkahramanıyım eftelya. Bari sen beni doğru oku. Bari sen bana orospu çocuğu deme eftelya. Çünkü ben hem annemi çok sevdim hem de beni yazan o elleri eftelya. Beni de al yanına. Seninle dalayım derin mavisi hayallere. Kurtar beni bu yürek yangınlarından. Ben seni çok sevdim eftelya. Masalların da gerçek bir yüzü vardır. O yüzde masmavi gözler vardır. Ey sevgili eftelya bana bak bir kere. Gözlerinde boğulmak, göz çukurlarında gömülmek istiyorum eftelya. Of of eftelya. Seni çok sevdim.