Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante |
|
||||||||||
|
Neşeliyim, ışıl ışıl bakıyor gözlerim, pozitif bir enerji var özümde Azimliyim, çözerim ben her sorunumu, atarım hayatımdan yıkıntıları Sanki biraz değiştim; aştım bugün ben beni; bugün rengim kırmızı. Sanki bir bahar havası var gönlümde, çiçekler açtı içimde Rahatım artık; kaygılı bulutlar yok yanımda yöremde Yeniliklere açığım, eskisi gibi fikirlerim sabit değil Hayal gücüm hareketleniverdi, bugün ki rengimde yeşil. Garip bir duygu, sebebi belirsiz hüzünler çöktü içime Kurtulamadım, yenik düştü kalbim matemine Gülmez artık yüzüm, dinmez bu keder, olmaz artık bana sabah Tüm çabalar nafile, uğraşmayın hiç benimle bu gün rengim siyah Huzurluyum işte, sonsuz bir sakinlik var hayatımda Tadımı tuzumu kaçıracak her şey kapının dışında Hiç de küsemem hayata, dert edecek de değilim her şeyi Gönül huzuruyla açıklıyorum; bu gün rengim mavi. Kim ne istiyorsa istesin uyarım bugün herkese Nedense bu gün herkes pekte şirin görünüyor gözüme Gülümsemek ne güzelmiş, sevgi yerleşti kalbimin her köşesine Bir rahatlık çöküverdi üstüme, işte bu günkü rengimde pembe. Sonbaharın hüznünü taşıyorum bu gün üzerimde Mazimle kucaklaşıyorum birde büyük bir özlemle Girdiğim her ortamda üzerimde hissediyorum tüm bakışları Zekam ve ince ruhum taktir topluyor, bugünkü rengim de sarı. En nihayetinde tüm duygularım tertemiz Art niyet yok içimde, nede olsa hepimiz kardeşiz İstikrarlıyım, ne istediğimi biliyorum hiç yapamam naz Tüm masumiyetimle açıklıyorum: bugün de rengim beyaz. Renklerin üzerimizde bir etkisi var mı ben bilmem ama Özellikleri zaman zaman sirayet ediyor ruhuma Renkten renge giriyor duygularım, değişiyorum anbean Hayat tüm renkleriyle güzel bence, gökkuşağıma selam. Hayatta her renk iç içe…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşe Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |