Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Ateşi yanan tek kişiyse ama artık, işte o zaman cehennem azabına düşmüş demektir yürek. Nasıl ki, cehennemde ölmek yok; azap içinde azap var, yürek de o misal azap içinde azap tadar. Bir kez sever ama bin kez ölümü istese de ölemez ki kurtulsun. Gariptir ama aşkın nar’ı yüreği yakarken, ruhu titretir. Sokak ortasında kimsesiz bir çocuk gibidir ruh. Herkese yabancı bakışlar atar, korkar çekinir herkesten. Hem bir el bekler, hem de tüm elleri iter. Ruh aslında kendinden kaçmak ister bu zamanlarda ama çıkmaz sokaktır kendisi, çıkamaz asla terk edilmiş sokağından. Kalp yanmakta, ruh titremekte; zavallı insan ârafda gidip gelmekte ve asla sonunu görememekte. Bakmadan kalbinin çapına aşkla lâdese girmekte, her gün “aklımda”diyerek gün geçirmekte. Kör bir ebe olmuş aşkı “sobe”lemek derdinde. Ne, beni mi sordunuz? Ben hep âraftayım, cehennemden kaçtım ama cennete girişim yok. Ne bahar geldi yürek ülkeme ne sonbaharda kaldım, yaz mevsimiyse nihayetinde üç aydan ibaretti. Kalbim yangınlar içinde üşümekte, ruhum titremekte, buz gibi günler geçirmekteyim şimdilerde. İçimle dertleşmekteyim sadece. Ruhum düşüyor bir aşktan ve ben uçurumlara meydan okuyamıyorum. Ruhum düşüyor bir aşktan ve ben onu tutamıyorum, tutup da yarasını saramıyorum. Ruhum düşüyor, üşüyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşe Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |