Gözyaşlarımı ısırmak istiyorum. Susturmak istiyorum seni isteyen duygularımı. Ellerimi, kollarımı, gözlerimi senden uzak tutmak istiyorum. Seni öyle arzuluyor ki azalarım, sanki her birini iple bağlıyorsun ve sonra çekiyorsun uçlarını. Senin beni kendine çekmene dayanamıyorum. Damarlarım çatlayacak gibi oluyor, kollarım kopacak gibi oluyor ama; aşkından kopamıyorum. Bir kopsam, kendimi sıralara, tahtalara yazılmış özgürlük şiirleri gibi hissedeceğim. Gel gör ki, kendime aşkından kurtulmayı öğretemiyorum. Neden yüreğime giriyorsun? Seni içimde istemiyorum. Dışımda, yollarımda, duvarlarımda, kaldırımlarımda zaten senli isyanları bastıramıyorum. Gözlerim gelip gittiğin yollara bakıyor. Sonra bir ağlamaktır tutturuyor. O an ısırmak istiyorum gözyaşlarımı. Belki o zaman anlar diyorum gözyaşlarım beni. Bakışlarım sen doluyor. Sonra sular seller gibi boşalıyorsun gözlerimden. Kapılıp duruyorum ağlayışlarıma. Neden gözyaşlarımdan çıkmıyorsun. Senin için ağlamak istemiyorum. Neden aşk neyi isteyip neyi istemediğimi hiç bana sormuyor. Hep onun dediği oluyor. Beni ağlatıyor. Karşı koyamıyorum kendime. Ellerim molotof kokteyllerini yüreğime atıyor. Yüreğim yanıyor senli isyanlarla. Parçalanıyor içim ve dışım. Kollarım isyana kanat geriyor. Seni istiyor her yanım. Kaçmak istiyorum kendimle çatışmalardan. Bir isyan ateşi olarak yollarımı kaplıyorsun. Senden kaçmak ayaklarımı yakıyor. Ah sevgili cehennem oluyorsun yüreğimde. Seni kül etme adına ben yanıyorum. Seni sevmiyorum diyorum kulaklarım bana ateş püskürüyor. Sesin aklıma gelince, içime kızgın bir demir cevheri gibi akıyorsun. Kaskatı oluyorsun sonra içimde. Seni çıkarıp atmak istiyorum; ya kılıç ya topuz ya da mızrak oluyorsun. İçimde bir savaş başlatıyorsun. Yeniliyorum sana. Her cephede sen kazanıyorsun. Esir alıyorsun beni. Gözlerinin hapsinde kalıyorum. Bırakıp gidesim geliyor. Bir akrep gibi kalıyorum ateş çemberinde. Gururumdan kendimi öldürmek istiyorum. Zehirliyorum kendimi. Yine de ölmüyorum. Çünkü, panzehir gibi damarlarımda dolaşıyorsun. Ve damarlarımı bileklerimden kesmek istiyorum o vakit. Bir bakıyorum şah damarımdan bana gülümsüyorsun. Gülüşün ellerimden tutuyor. Kaldırıyor beni ölüm döşeğinden. Yaşayamıyorum sensiz.