"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Her gün yüzlerce insan bu inciri tatmak zorunda kalıyoruz. Vıngır vıngır kıvrılan kurtlara inat hayatı yaşamak zorunda kalan bir yığın insan. Hesapsız yaşamaya kalktığın bu yolda uğruna değmeyecek insanlara sürtünerek zedeliyoruz yüreğimizi. Kısır döngülerde kimimiz uysallığı, kimimiz masumluğu kaybediyoruz. Ne için olduğu belli olmayan süreçlerle. Korunaklı olanlarımız şanslı olanlardır. Karışan, yoklanan engellerde asılı kalanlar ve insanları küçümseyenler bu korunmanın neresindeler bilmiyorum. İyilik iyiliği çekse de sinsi fikirliler iyiliğinize bile bir kulp takmaktan geri kalmıyorlar. İncirine eklenen bir kurt daha… Kurt sayısı arttıkça uluk koku çoğalıyor zihninizde. Kaçmak istersiniz her şeyden. Alıp başımı gitsem doğmamış maviliklere, diye mırıldanırsınız. Labirentler koridorlara açılır ve kendinizi aydınlık yerine sote bir holde bulursunuz. Kimsesizsinizdir ve kıvrılan larvalar acınızı arttırmak için yarışırlar. Ilgıt bir ses duyarsınız. Derinden gelen bir türkünün mırıldanmaları kulağınıza dolar. Hüzün kolunuza girmiştir. Duvar dibine çöküp izin verirsiniz hiçliğe. Hiçlik karışır kanınıza ve dişlersiniz kurtlu inciri. Sorulardan sorular doğar. Uluk bir inciri kim yer?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Semrin ŞAHİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |