Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Tüm yasaları çiğneyerek elde edilmiş güzellikler değil… Sol tarafımızdan atmak isteyip de atamadığımız O tarafı yurt edinmiş bir ağrı, sızı değil… Beyin hücrelerimi teker teker avlayıp yutan, Cenneti cehenneme dönüştürebilen, Ne yapacakları belirsiz düşünceler değil… Yalancı doğum sancılarını çektirip de doğmayan, Doğurulmamış, Henüz vakti gelmemiş, Ya da vakti gecikmiş, gerçek bir doğum seansı değil… Ve yahut da, yaşayan sekiz milyar insandan birinin varlığını ispat etmek için çırpınışı değil… dünyada hiçbir söz yoktur ki, bir defa söylenmemiş olsun; en çok söylenen ise, sanırım, “Seni Seviyorum” Sözüdür. Daha önce sarf edilmiş hiçbir sözcük de değil… değil, değil… bunlar çoktan doğurulmuş şeyler… Sevgi, korku, İyi, kötü, Her şeye dair her şey, her yerde, Yollarımızı onlardan temizleyerek açıyoruz ilerleyebilmek için… İlerliyoruz ve kavuşuyoruz, yalanlarımız arasında Yeniden doğurulduğumuz doğrularımıza… Henüz ilk doğum ben olmuşum, çevre ıssız İş başa düştü gene, Mecburen ben başlayacağım ilk kez, Herşeyi ilk kez tüketeceğimiz dünyayı kurmaya… Tüm yasakları çiğneyerek geldiğim bu yerde Önce, adil yasaların adaletini müeyyidelerle baki kılalım… Görücüye çıkalım, Kavuşalım, İlk kez kurduğumuz dünyada İlk insanları doğuralım… Doğan her insan bir başlangıçtır Bir başlangıç bin bitişin umududur. Yeni adalet sistemimizin ilk yasası ‘sevmek’ üzerine Ezberletelim yediden yetmişe… Yediden yetmişe aynı görsün her göz, sevgiyle, Adil olsun, masum olsun, saf olsun, temiz olsun… Her yana masumuyet dolsun, çoğalarak… Çoğalarak büyüyelim… Dev gibi olalım…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |