Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz |
|
||||||||||
|
bağrı kanlı topraktan güneşin gözüne soktum yerde yatan babamı! sesim onsekize yeni basmıştı bağırdım kara bir ağıtı —kan!... kan!... —canı yaradandan önce alınır mı, can?... onsekizinde bedenimi dinelttim elinde tüfek ile öfkem baldan tatlı yaradan korkusu yürekten kalktı —kana kan!... kana kan!... vardım tüfek ile vurdum tüfek ile babamın kanı yerden kalktı! herkes ayakda, ─ karar : idam!... sözcükler havada, ─canı yaratandan önce alınmaz can!... ─mekanı olsun zindan!… ─belasını verdi yaradan!... bu nokta, kırılma noktası hikâyemi yaşamaktan ala koyan bitiş, tükeniş… hiçbir şey, hiçbir şeyi geri getiremez her şey için çok geç çaresizlikten yakaranı tanrı duymaz! artık yolun sonundayım pişmanım yaptıklarımdan ve hala cahilim… yaşamak isteyip de yaşayamadığım şeylerden sonra, çaresizlik içinde çırpınmak, duyuramadan kimseye haykırmak, arkamdan ağlamayacakları, hatta gülecekleri tanıyarak ölmek istemiyorum! oysa imkânlarım olsaydı değerimi kanıtlayabilirdim Atatürk’ün, Muhammet’in adı da neymiş; adımın gölgesinde tüm adları silebilirdim... son sözü sen söyleyeceksin, biliyorsun, tanrım, onun için buradayım. yanlış korkulara bezenmiş, deforme olmuş, şu sevimsiz yaratık asılmadan önce kızıla çalan sefil darağacında; yak yıldızları, yak!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |