640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
aşk için mazeretin olmadı hiç hep gitmek için mazeretler ürettin alıp götürdün birlikte uyanacağımız sabahları susturdun cilveleşmiş seslenmelerimizi senden gelecek her sese sağır kesildi sözcükler şarkılar kürdili hicazkar makamını unuttular sen söylemeyeli sensizlik yığıldı evime gözlerim ama, dilim lal, dudaklarım çatlak çatlak acıyor öpemiyorum dudak izlerini döktüğün yerlerden gözlerimin baktığı yerlerden payıma düşen ömrümden çaldığı zamanı ödemeye mahkum koskoca bir sensizlik bonbon şekeri aldığın çocuk arkandan ağlamalarda hala duyduğum her haykırışta senin adın Haykırmalardayım çocuk gibi... fonda korkunç gecelerimin şarkısı tınlamakta: “Karanlıklar içinde kayboldum yine sensiz her gece Çığlıklar duydum beynimde Uyandır beni bu kâbustan Gece ve sen birdiniz Gece ve sen birdiniz..." "içine tereyağ sürdüğümüzde sevdiğin gibi fırından yeni çıkmış francalı ekmek boğazımdan geçmiyor artık bir simit, bir de çay tek öğünüm bir de her akşam balkonumun rüzgarına serdiğim rakıyla, yanında beyaz peynir, domates, kavun, taklit etsem de kafayı bulmalarımızı bir şey olduğu yok..." Aşkımızdan geriye kalanlarla doldurduğum çuvalı sırtımdan indiremedim bir türlü; çığlığın asılı kalmış kulaklarıma, yoruldukça beddualı gülücükler saçıyorum korkularımı ötelemeğe... bitmesini dilemediğim sılayım artık yırtıp ikiye ayırdığın fotoğrafta kaldı aşk bir yarısında ben mahsun ötekinde sen yoksun... dudaklarından dökülmüş son sözcükleri de süpürdüm attım gelme sevmez bu yürek bir daha sen olsan da...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |